Gå til innhold

Se hit alle som har fått mensen igjen!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 mnd isdne fødsel, og den siste uka har jeg hatt mensmurringer av og på. Betyr det at den nermer seg???

Hvor lang tid skal jeg gå slik??

Hvrdan var første mens for dere? Hvordan var det like før den kom?

Mange spm dette, men jeg håper virkelig noen kan svare...:)

Fortsetter under...

Skrevet

Fikk den igjen da hun var 4 mnd hadde vanlige mensmurringer 2 dager før. Så kom syndefallet, blør som bare rakken hver gang og det har nå skjedd 6 ganger og det blir ikke bedre heller. Og så vondt. Er nå blodfattig og må ta jern, det måtte jeg ikke undre svangerskapet:o(

Skrevet

Heisann!jeg fikk igjen mensen for første gang 7mnd etter fødselen.hadde da litt mensmurringer en dag før den kom.skulle ikke tru at det hadde gått halvannet år siden sist jeg hadde mensen.for den var akkurat som før.så det kan nok hende at det er mensen som er like rundt gjørne hos deg ja

Skrevet

Fikk mensen på dagen 6 mnd etter fødsel, og da var det akkurat som du beskrev! Tok lang tid, sikkert 2 uker før den kom i gang etter mensmurringene begynte..så kom det litt utflod noen dager (så ut som siste dag mens) og så kom den ordentlig. Har kobberspiral som jeg fikk satt inn etter 3 mnd. Helt siden den kom har den vært 1 uke forsinket i forhold til min normale syklus før jeg fikk barn, men dette kan jo være spiralen som er årsaken til, ikke vet jeg:-) Min "baby"er 11 mnd nå.

Skrevet

Fikk igjen mensen 6 mnd etter fødsel. Hadde noen murringer ei ukes tid før, men kjente ikke noe i dagene før den kom! Blødde ekstremt mye i 3 dager, deretter roet det seg ned til normal blødning! Andre mens etter fødselen var det så vidt jeg blødde...var mere utflod liksom!

Skrevet

hei hei. jammen er dere heldige. jeg fikk mensen etter fire uker jeg... Nå er vår lille prinsesse 9 mnd gammel, hadde uregelmessig-ca hver 2. uke, helt frem til hun var vel 6 mnd. nå er den normal igjen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...