Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Noen ganger kan snuppa våkne HVER time om natta.. Roer seg ikke med smokken, så da er det bare å slenge ut puppen. Men hun kan da umulig være sulten hver gang? Hun er snart 5 mndr. Bør jeg snakke med de på helsestasjonen før jeg prøver med vann innimellom på natta? -Er jo ikke sikkert det funker heller...!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Har skrevet noen innlegg i det siste her om nattesøvn jeg også.. Vi har begynt med grøt og merker en liten forskjell nå i hvert fall.. Har prøvd med vann når det har vært oppvåkning hver time og hver annen time, men han blir bare surere av det... Så her har det bare vært puppen som har vært noe hjelp dessverre..
Gjest Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 elise er 3mnd og vi har begynt å gi henne noen få skjeer med grøt etter kveldsstellet. etter at vi begynte med det,sover hun 9t i strekk. våkner rundt 6.30,får smokken sin og sover i ca2t til
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Gir du grøt så tidlig? Det er jo ikke bra fort tarmene deres.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 jeg og ga grøt fra mini var ca 3 mnd,etter samråd fra HS!!!!
Gjest Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 hun får ikke mye. spør mor de hvor tidlig du fikk grøt. vi fikk litt fra vi var 3mnd og det var ikke nor problem. gikk det før i tiden,går det nå
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 Jeg vet at moren min ga meg grøt fra jeg var 3 mnd og at hun satte meg opp før jeg kunne det selv. Jeg har nå en kronisk tarmsykdom og må ta medisiner 3 ganger for dag og en vond rygg. Så jeg gjør ikke det mot mitt barn.
rødt&blått Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 Tro meg, jeg har prøvd med grøt, men det funker ikke på nattesøvnen her i heimen.. -dvs. velling av mm og mme. Blir samma greia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå