Gå til innhold

Hopper inn er jeg også!


chill+enda en til

Anbefalte innlegg

Jammen fikk jeg + på CB nå akkurat, helt utrolig!

1pp etter exu, med beskjed fra sykehuset om at vi muligens ikke kom til å klare det selv (nøyaktig 2 mnd siden operasjonen nå..)

Skal ikke slippe jubelen helt løs enda, siden det må sjekkes at det ikke ligger på feil sted denne gangen også.. Men tvitvi, og i mellomtiden så er jeg GLAD!!

Min egen termin blir isåfall 8.mars, så jeg henger meg på Loise der, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro at det klaffet så fort for deg igjen, krysser virkelig fingrene for at alt går bra denne gangen og at den lille har klort seg fast på rett sted. Du får vel tidlig UL for å sjekke?

Det er så koselig at "gamle kjente" fra BliGravid kommer over, og morsomt at du og Loise har termin samme dag. :o)

Lykke til videre, håper alt går bra med deg.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad hver gang jeg leser om noen som har blitt gravide og har hatt exu. Jeg ble operert for det 15 mai, og syntes det var utrolig hardt...

Nå var jeg en av de ekstremt heldige og var faktisk gravid i livmor samtidig som utenfor livmor. Veldig sjelden, så er 12 + 5 i dag, så jeg hører egentlig ikke hjemme her i 1 tri, men kommer å smugleser litt..hehe

Men hvorfor sa legen at dere kanskje ikke kom til å bli gravid på egen hånd?

Hvordan opplevde du smertene og sånn...

 

Grattisk kjempemye iallefall...:) Dette fortjener du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusentakk, jenter!

 

Ble veldig overrasket selv, men er så glad nå :)

 

Grunnen til at jeg fikk beskjed om at det kunne bli vanskelig var at den gjenværende eggelederen min var litt unormal i fasongen iflg en av legene.. Dette kunne visst by på problemer..

Var til gyn for snaue to uker siden, og han sa at vi fikk henvisning til IVF innen 6 mnd om det ikke hadde skjedd noe.. Det slipper vi jo nå, phu! :)

Han sa også at jeg skal ha UL i 6.uke når jeg event ble gravid igjen, slik at vi vet det ligger på riktig plass.. Så imorgen må jeg ta en happy tlf *smile* (tenk, bare to uker etter at jeg var hos han sist, hihihi)

 

Iselin79; spesiell situasjon du hadde.. måtte du ha laparoskopi og fjerne da? Håper det går bra med den lille som fortsatt er der da :)

Jeg var selv veldig trist etter exu, men trodde det var SA i utgangspunktet, for jeg blødde en del fra få dager etter IKM. Likevel så ble det ikke funnet ut hva som var galt før jeg ble sendt avgårde i ambulanse av sambo og svigerfar... Så det var litt opprivende, og var ganske trist.. første gang innlagt på sykehus, skummelt, rare lukter og veldig trist grunn :(

Men det er alltid lys i ende av tunneler osv, SOLSKINN!!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg er litt ny på disse uttykkene, men hva er egentlig exu?

Virker kansje litt dum nå jeg da, men vet virkelig ikke hva det er.

På forhånd takk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du !

 

Exu er svangerskap utenfor livmora.. i mitt tilfelle lå det i egglederen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!! Krysser fingrene for at det går bra med deg denne gangen!!! Håper du får et fint svangerskap. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de begynte med å ta en lapraskopi, for å se om de kunne skylle ut av egglederen, men det gikk ikke, så det eneste "kikkehullet" de lagte var i navelen før de skjønte at de måtte fjerne hele egglederen, og måtte "kutte opp hele magen"...for å si det sånn.. Du vet jo..:)

 

Uff, så du måtte kjøre i ambulanse... Det kan jeg tenke meg var scary. Jeg fikk heldigvis noen til å kjøre meg jeg, men det var bra vi tok det når vi tok det, for jeg hadde jo masse blod i magen. Kunne jo blitt farlig.

 

Men nå lyktes dere heldigvis da..:) Denne gangen går det bra, har hatt nok ulykke nå syntes du ikke? :)

 

Min spire har det kjempe bra nå, Har sett den mange ganger på UL.

Har lagt ut bilder fra UL på albumer under nicket mitt..:) Var på UL sist på onsdag, da var h*n en aktiv liten krabat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo legge inn en hilsen jeg også til min kjære søster som har blitt gravid..

Her skal det krysses med alt som kan krysses for at jeg skal få en tantunge til våren igjen :o)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusentakk, min kjære, søte lillesøster :)

Blir spennende med kanskje to beibisser i familien på kort tid da :)

Vil bare ikke si noe til mamma og pappa enda.. du veit jo åssen mamma er, hihi ;)

Vi snakkes!

Gleder meg kjempemasse til vi kommer hjem på ferie i sommer, blir så kjekt å se dere igjen. Håper magen din har vokst godt!

Glad i deg :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chill.. Gratulerer så MASSE... Så morro da,, 2stk fra mai-bim-treffet er blitt gravid samtidig ;0) DET trodde vi nok ikke da vi satt på Zupperia sist.. hihi..Utrolig morro..

Jeg krysser alt jeg har på at spiren har funnet rett sted denne gangen!!

 

Klem fra Loise 4+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Loise!

 

Takk i like måte, masse gratulerer til deg :)

Hadde ikke regnet med den nei, hihi... litt overrasket kan man si..

Får håpe dette går bra for oss begge, kanskje vi burde få med Bergenserinnene på gravidetreff etterhvert, er jo en hel gjeng som er på vei nå vet jeg :)

 

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidetreff hadde vært morro. Jeg regner med at vi ikke får herpe treffet til prøverne over tid liksom... *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer MASSE med ny liten spire i magen, og VELKOMMEN hit :)

Kozelig at det kommer litt "kjente" inn her :)

Denne gangen er jeg sikker på at det kommer til å gå bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sniker meg inn her jeg selv om jeg hører hjemme på 2.trimester..

et treff for gravide hadde vært koselig...no er jo så mange av oss som har vært på treff i bergen gravide..

Gi meg en lyd chill hvis det blir noe av da...

Og selv om jeg har sagt det på sms så gratulerer chill med baby i magen...kjempe gøy!!;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skatten min! Jeg er så GLAD jeg også. :-) Må få glad-meldingen din lengre opp, så alle kan se det. :-) Denne gangen går det bra, har god-følingen på det.

 

Elsker deg engelen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...