Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 vet ikke hvor jeg skal begynne, men jeg har kommet hjem fra familiefest. det gikk over all forventning egentlig, Alle drakk omtrent uten meg så det ble litt fjoll. Greit nok, men mamma og pappa drakk nok litt for mye og be hakket for fjollete greit nok det også men som helt edru så blir man litt flau da. I det vi skulle til bilen så er pappa og mamma litt sånn små ugne uenig om at den andre er litt full osv. og når vi setter oss i bilen så går det ele på tverke, Må innrømme at mamma var ganske full og lite lett å ha med å gjøre og hun ble sur og ville gå ut av bilen. Pappa mente jeg bare skulle kjøre det hel ble eldig uhyggelig og mamma hatet pappa og han klappa til henne. Jeg ble veldig opprørt og hele veien jemm merket jeg sammentrekninger og ubehag så jeg var nok ganske oppskaket. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her men er fryktelig lei meg og er litt redd for hva som skjer mamma ville jo ikke gå hjem og pappa bare gikk Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre eller si.
cielo *to barns mamma* Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Huff, vet ikke helt hva jeg skal si, skjønner at dette er jævlig. Men et lite råd vil jeg gi; ikke la noe i denne situasjonen bli ditt ansvar. Du kan ikke kontrollere hva de gjør eller sier, eller løse opp i situsjonen, dette må de bare ordne opp i selv. Det er ute av din kontroll så prøv å slapp av. Dette er sikkert lettere sagt enn gjort, men det kan lette litt fra dine skuldre for det er fort gjort å prøve å fikse problemet, men det er ikke din jobb. Lykke til!
Lilje74 Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Huff! Ikke bra at de oppførte seg slik og ikke tok hensyn til tilstanden din. Du skulle ha latt dem begge være igjen og ordne opp seg imellom. (Men ikke så lett å gjøre det da...) Det ordner seg nok! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Ikke bra at de oppfører seg slik nei og det er overhodet ikke sånn det pleier å være, Vet det var 3. dag med fest pårad for dem var nok derfor det ble litt mye. Jeg er ganske så hormonell fortiden og det er nok grunnen til at jeg ble så oppskaket også, Nå er jeg igrunn veldig lei meg har mest lyst til å ligge å gråte men det er jo lite konstruktivt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Be dem oppføre seg som voksne, og ta seg sammen. Dette er jo ikke ditt ansvar, men skjønner godt at du blir lei deg etter at de holder på slik. Kanskje du bør spørre dem om de har et alkoholproblem? Tredje dagen på fylla?
langevipper Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 Du må være forsiktig og ikke la det gå for hardt inn på deg, jeg selv opplevde å treffe min far i et bryllup (ser han et kanskje en gang i året, har ikke mye kontakt med han) og der var han en tosk. Jeg fikk skikkelig vonde kynnere den natten fordi jeg stresset meg opp, jeg var ikke mer enn 32 uker på vei men det var så vondt at jeg trodde fødselen var i gang. stress er vår verste fiende, så prøv å slapp av:-) Det ordner seg sikkert når de har fått tenkt seg litt om! Føler med deg, det er fryktelig leit når slikt skjer. klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 vi har vel alle hatt en fest 3 dager på rad når det er mange anledninger som skal feires- ikke et alkohol problem for det vel ? Måtte bare kommentere det. Meningen var vel at man tåler litt mindre etter lite søvn og med alkohol inne i bildet. Ellers så burde man jo skjerpe seg og ta hensyn til den gravide da,
sunnychild Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 De er voksne mennesker..så ikke ta det innover deg..lett å si...ja.. Men DU kan jo ikke stoppe de fra å oppføre seg tåpelig.. what ever you do.... tenker nok at de dag 4 hadde dårlig samvittighet for å være så teite..med deg som publikum.. De kommer nok til å "krype" litt for deg....så le av de..men si at du håper det ikke gjentar seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå