Gå til innhold

Nyankommet Loise


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Heisann jenter. Da var det min tur å forsiktig ta steget over til 1 tri.. Håper alt går bra, så lillevenn bare hold fast.. Jeg er suupergla, og det har egentlig ikke gått helt opp for meg enda.. Testet positivt i går kveld,, og sitter her helt fortumlet på nattevakt.. Med et smil om munnen... :0)

 

Jeg er 3+6 i dag.. Har ikke rukket å gå over ikm engang.. *småflau for min testemani*

 

Klem fra Loise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må gratulere deg her også Loise, og si velkommen inn til oss. Så koselig at det klaffet så fort for deg, for da kan vi være her litt sammen!

Så Chill kom tuslende over hit i dag og, og med samme termin som deg også, det var vel morro!!! Pleier ikke dere å være på treff sammen?

Håper alt går fint fremover, og at spira vokser og koser seg.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!

Jeg testet også 3-4 dager før ikm, så nå føles det som jeg har vært gravid i en hel evighet!! Det positive med å vite det så tidlig er jo at du kan begynne å ta hensyn allerede nå, så du ikke utsetter deg selv og spiren for ting som kan være uheldig. Det negative er at tiden går alt for sakte, hehe, på den måten skulle jeg nesten ønske jeg ikke fant det ut før etter mange uker!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye - jeg testet også positivt én dag før ikm... Nå er jeg snart 12 uker på vei (torsdag) og i dag er førstemann 11 mnd gammel :o)

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Loise, så morro...

 

Da ble det bare 2 pp på deg da, ikke værst, du som har så god kontroll skulle vel vært rart om det ble flere...

 

Lykke til, og velkommen inn hit....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hit!

Har fulgt med på deg, og nedtellinga di til prøvinga skulle begynne:-)

Så fint at det klaffet så fort!

Gratulerer.

Testet selv positivt da jeg var 3+6. Er nå 5+3. Denne uka har gått kjempefort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt Loise!

Jeg har også fulgt med fra for lenge siden da du hadde evigheter frem til du skulle begynne og prøve. Takk for alle svar jeg har lest fra deg om alt mulig.

: ) morsomt! Jeg er 10 uker nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter. Jeg sitter her svimmel men ellers i fin form. Håper spiren har tenkt å holde fast i 9mnd ja :0)

 

Artig å se igjen kjente nick her.. Jeg har jo gratulert en HAUG med jenter opp gjennom ventetiden min, så det er jo ikke så rart at jeg husker litt nick *ler*

 

Så chill har fått spire med samme termin som meg? Det har jeg ikke fått med meg,,, så utrolig kjekt da.. Vi var jo på treff sist sammen vi ja..

 

Stor klem fra Loise 4+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Loise :-) GRATULERER SÅ MYE!!!

Kjekt at den satt i 2 pp.. (det gjorde den hos meg og)

 

Husker deg såå godt fra bligravid for du var den første som noen gang svarte på mitt aller første spørsmål :))

 

Håper du koser deg masse her inne - så rekker vi nok noen uker sammen på 2 trim. Jeg er "bare" 19 uker nå:)

 

LYKKE TIL VENNEN:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!!! Det var virkelig fortjent! Du husker sikkert ikke meg, men tusen takk for alle gode råd i april/mai tider. Jeg også, er en "planlegger" (noen vil kalle det kontrollfreak!) så det holder og det gikk bra på første forsøk. Nå er jeg 12+2 og forlater dere her. Har ikke vært så aktiv......

 

Det går nok bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siiinnsykt kult!!!!!!! GRATULERER så masse. Tror det babystøvet mitt som hjalp denne gang jeg...he he. velkommen hit, jeg hører jo til på 2 trim nå, men har enda ikke gått over dit..stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer MASSE med den lille spiren i magen :) Og velkommen hit!!!

 

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som har vært hektet på å teste...jeg testet også positivt noen dager før IKM. Gjør jo bare ventetiden om mulig enda lengre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, Anine.. ja, det stemmer det.. Jeg har fått maks ut av ventetiden på baby ja.. For jeg testet negativt 9dager etter el og svaaaaakt pos dag10,, så jeg har fått meg med absolutt den første spede begynnelse.. Har ikke gått glipp av "et sekund" for min lille spire..

Men men.. Jeg måtte nesten gjøre det sånn, fordi jeg jobber med røntgen. Så nå blir jeg omplassert, men en eneste gang.. Der har jeg fordelen med å teste pos så tidlig..!! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!

 

Dette var veldig hyggelig, har sett frem til at du skulle komme etter hit! Har jo fulgt med på deg - du er jo tross alt en av hovedgrunnene til at jeg har en spire:) Jeg er nå kommet til 6+5, så jeg er ikke langt forann.Håper du får ett flott svangerskap med spiren og en fin tid her inne:)

Gleder meg til å følge med på utviklingen deres!

 

Klem Kaja_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...