Gå til innhold

Da har jeg bestilt meg el-tester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg blir litt mer stressa av å teste etter el så føler jeg at jeg nesten må og. Må finne ut om jeg har el for sikkert. Kan jo ikke stole på at jeg merker eller ikke merker det..

Så.. 14 stk tester er bestilt! hehehe.. Så da venter jeg på tanta, og håper på en positiv el-test!

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Vibeke!

Bare lurer på om du har prøvd å tempe? Dette er andre pp jeg gjør det, og jeg synes det er mye bedre enn el-testing.. også blir jeg ikke så stressa fordi jeg får ikke vite om jeg har EL før etterpå.

Tenkte bare jeg skulle anbefale dette til deg, hvis du ikke har prøvd da.

klem

Skrevet

Nei jeg har ikke prøvd å tempe.. Jeg har prøvd å holde meg unna "slike" ting.. Da mener jeg tempe, el-teste, hostesaft osv.. Men nå begynner jeg å bli lei.. Så skrittet er tatt og el-tester er kjøpt!!

Kan nok hende jeg begynner å tempe.. Det er jo billigere enn el-tester.

Takk for svar!

Skrevet

*sukk* ja, jeg prøvde også å holde meg borte fra sånne ting i det lengste... men hva gjør man ikke når man blir desperat?

Lykke til med testinga :)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

el-tester er faktisk det som stresser meg minst når det kommer til slike ting.... Tempe fungerer ikke på meg. Jeg vet jeg har el, men når jeg tamper så er det ikke godt å si om jeg har el og evt når.... Men mange har jo utbytte av det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...