Rose -3. troll i 2012 Skrevet 24. juni 2006 #1 Del Skrevet 24. juni 2006 Beklager at jeg sniker meg inn er og maser på dere. Grunnen til at jeg lurer er at det er 2 dager siden eggløsning i dag og jeg har vært så utrolig kvalm i dag. Ligget akkurat på grensen mellom oppkast, men heldigvis holdt meg på rett side (har ikke kastet opp ) Har sovet stort sett hele dagen og kvelden. Sannsynligvis er jeg bare blitt smittet av den omgangssyken som går her, men med min første så fikk jeg symtomer rett etter eggløsningen. (det var ikke planlagt så jeg regner med at det var reelt og ikke ønsketenkning) Derfor lurer jeg litt på hvor tidlig dere ble kvalm og hvordan det utartet seg... På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME :) Skrevet 25. juni 2006 #2 Del Skrevet 25. juni 2006 I 5. uke fikk jeg en super luktesans og ømme pupper, så jeg visste egentlig at testen var positiv før jeg tok den. Jeg ble kvalm i 6. uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnusalia Skrevet 25. juni 2006 #3 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg er i uke 4 (testet posistivt i går - og i dag!!) , og har allerede en masse symptomer. Tisser utrolig ofte, er kjempe tørst, ømme pupper, kan ikke utstå min egen parfyme etc. Jeg har en gutt fra før av og kjenner jo tegnene igjen. Sist gang merket jeg det også ganske tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 26. juni 2006 #4 Del Skrevet 26. juni 2006 merket symptomer allerede tidlig i uke 4.. skikkelig mensmurring, ØMME bryster og skikkelig oppblåst... ) er nå 6+6 (går over til uke 7 imorgen!!!! ))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trummelums Skrevet 26. juni 2006 #5 Del Skrevet 26. juni 2006 Tross 2 negative tester bare visste jeg at jeg var gravid! Jeg hadde en sterk følelse bare! Men jeg blåste opp for ingenting,var ofte trøtt,og hadde M smerter i lang tid uten at den kom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 26. juni 2006 #6 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg ble kvalm i uke 4-5,men før det merket jeg at jeg var veldig sliten og trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå