Gå til innhold

hva hadde dere trodd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter mer med 2 positive qr tester og 2 negative cb tester alle tatt innenfor 1 uke. hadde en uvanlig blødning på ikm dagen. blødde i 1 dag,deretter brunlig......jeg skjønner ingenting!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... ville nok tatt en tur til legen og tatt en test der! Tror nok du er gravid jeg:o)

Skrevet

stoler loksom på tester,men en kan begynne å lure...

Skrevet

Åh, slitsomt å gå sånn og lure!! Har du noen symptomer da? Jeg har også veldig lyst til å si at du høres gravid ut, men alltid domt å ha for store forhåpninger.

Ønsker deg iallfall masse lykke til!!!:)

Skrevet

har vært gravid 1 gang tidligere,mistet da i sa uke 12. vet hvordan det føles.har nå lmme pupper,hodepine,svimmelhet,vann i munnen....jeg har ingen store forhåpninger,tror ikke en har det etter å ha mistet...vil jo gjerne da

Skrevet

Dra til legen og be om en "skikkelig" test på mandag, så skal jeg krysse fingrene for deg så lenge!!!:)

Skrevet

takk for det,men jeg har legetime snart.1 kontroll,så da finner vi nok ut av det....tror ikke jeg er gravid,men en vet aldri

Skrevet

hvem vet,er vanskelig å si,men du høres jo gravid ut da:) Håper det er en liten spire der iallefall:) Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...