Gå til innhold

Desember: Krabbe/heise seg opp

Anbefalte innlegg

Snuppa vår har krabbet et par uker nå, og de siste dagene har hun begynt å heise seg opp til stående der hun klarer det, (verandadør, hyller, sofa, bord osv) Problemet er jo at hun absolutt ikke har balansen så hun faller jo bakover, og det er bare et under at det har gått bra, dette gjelder også i lekegrinda, Snakka med helsesøster om det og fikk beskjed om at dette var barnas utvikling og at vi måtte regne med litt knall og fall. Synesa dette høres litt brutalt ut på en 6 mnd gammel baby jeg da, et fall fra stående stilling rett bakover kan da ikke være helt bra. Er det bare jeg som er hønemor? Noen som har noen sikkerhetstips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5460998-desember-krabbeheise-seg-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det helt med ro du. De søte små tåler mer enn man skulle tro.

Litt knall og fall må til for at de skal komme seg videre i utviklingen sin. Hun kommer til å slå seg gul og blå maaaange ganger fremover. Jeg hadde vært mere bekymret om jeg ikke hadde et barn som var litt gul og blå i tie og utie. Det tyder bare på at de utforsker verden...

Men det er lov å være hønemor, det kommer vi nok til å være mange ganger alle sammen. Like naturlig som blåmerker :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...