Gå til innhold

Kanskje vi rekker det!!??

Anbefalte innlegg

I løpet av neste uke er det meninga at drømmeprinsen min skal opereres, og jeg er bare på dag 5 enda...

Han skulle få beskjed akutt, da kirurgen vil ta han "innimellom", som han sa..

Altså er det stor sannsynlighet at denne pp går i vasken!

Men allerede nå kjenner jeg svake el-murringer, og tok en el-test som viste en svak svak strek!! Det var veldig tidlig, men det passer kjempefint =))

Dermed har jeg funnet ut at det er bare å gyve løs, og utnytte tiden maksimalt, og håpe på at noen av disse soldatene sitter der inne på lur i tilfelle det ikke blir noen fersk ladning akkurat når det trengs... ;)

Kanskje det ikke er helt håpløst likevel..???

Håååååper!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5460897-kanskje-vi-rekker-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting er sikkert, ia69: hvis dere ikke prøver så skjer ingenting. Det er bedre med et lite håp enn å ikke ha håp for en pp. Sats på satsen og at de tapre gutta står an a til el er kommet igang. Spreke gutter har litt guts og vil antageligvis ikke stupe det første døgnet. De skal jo statistisk kan leve i ca 5 døgn!!!!!

Stå på ia69!!! Så kalrt dere må prøve dere denne gangen også - det er jo intet å tape. Det er vel faktisk også slik at under særlige gunstige vilkår kan sædcellene overleve inn til 48 timer inn i deg, så det skulle faktisk være en god sjanse denne pp også - kanskje det til og med blir lykkens gang :-)

Lykke til med mannen din også, forresten. Er det er stor / risikofylt operasjon? Kan tenke meg at du kanskje er litt nervøs også?

Ja, vi får vel prøve å gjøre det vi kan.. ;o)

Har ikke hørt noe om når han skal innlegges enda, og er det mye akutt, så kan det jo hende det kan drøye en stund... Håper ikke det da!

Operasjonen er ikke så stor og risikofylt, heldigvis. Han skal forlenge en sen som har blitt for stram, og driver å glipper over hoftekulen og forårsaker betennelse og mye smerter i hofta og nedover beinet.

Skjønner meg ikke helt på meg selv for tiden heller... I dag er jeg sånn at; er det virkelig dette jeg vil?? Altså ha flere barn..

Vi er akkurat nå inne i en periode der eldste jenta skal ta bilsertifikat, mellomste gutten vil ta scootersertifikat, og bilen må på reperasjon!!!

Herregud, har vi RÅD til flere barn?? Og har jeg råd til å jobbe mindre.. Orker ikke tanken på å jobbe 100 % med ett lite barn!

Uff, beklager negativiteten fra denne kanten, men i dag er den litt på bånn.

Vet at den svinger andre veien igjen om en stund... men det passer litt dårlig nå når vi bør prøve for fullt.

Hei ia69!

Vet du at sånn tenker jeg også innimellom når humøret er på bånn. Vi er periodevis så "fattige" at vi ikke har råd til middag på bordet og må vurdere om ungene skal få gå i bursdagsselskap (gaver). Og da tenker jeg som deg, "har vi råd til en til". Men så går det en f... i meg, og jeg tenker at sånt skal ihvertfall ikke få knekke oss, og at den dårlige økonomien er forbigående. Hvorfor skal man nektes flere barn fordi man har dårlig råd? Ting ordner seg...vi bor heldigvis i Norge. :-)

Så vi får bare stå på. Tenk den fantastiske følelsen når vi endelig tester positivt...!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...