Kæmma og trultene Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Dersom jeg starter på pillen nå, må vi likevel bruke kondom til det er gått 6 uker? Er ikke mo fan av det, vi, asså..... =)
WP-TLogPeanut Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Det er ikke bare på grunn av at man kan bli gravid , men fordi det er en infeksjonsfare forbundet med sex så kort tid etterpå...
Kæmma og trultene Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2006 Selv om jeg er ferdig med blødningene og ikke har hatt sting osv? Jaja....2 1/2 uke til da....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Det er på grunn av innfeksjonsfare så ja du bør bruke kondom i 6 uker etter fødsel. Trodde de fortalte dette til alle på utskrivelsessamtalen fra sykehuset.
Kæmma og trultene Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2006 Åja! Nei, jeg spurte jorsmora som"sjekka oss ut" fra sjukehuset om prevensjon og sex etter fødselen, men hun sa at det kunne jeg ta på 6-ukerskontrollen hos legen. Sa ingenting om noe "forbud" men jeg kan jo skjønne at det er sånn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå