Gå til innhold

Orgasme i 1 trimester??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en SA og den startet md at vi hadde sex og jeg begynte da og blø..

Nå er jeg gravid igjen og jeg ville i utgangspunktet vente til den 1 baugen var over, altså etter uke 12.. men han klarte å overtale meg..leeer..

det gikk helt fint og har ikke blødd etter det, men jeg fikk orgasme og lurer på om det kan være farlig?

Er i uke 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei orgasme kan ikke påvirke fosteret så bare å sette igang:) derimot skal man være forsiktig med vibrerende hjelpemidler når en går gravid, men utenom det så er de tingen fare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmer er helt ufarlig ja..:)

Babyen ligger godt beskyttet, så med mindre noe er galt og legen ber dere ta det med ro, så bare kos dere..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke med orgasme.. men vi hadde sex den kvelden jeg begynte å blø. Men jeg er ikke sikker på at det var pga av det jeg hadde en SA.

Det hadde kansje skjedd uansett. Vi er veldig forsiktige nå, å har bare hatt sex en gang etter at vi fant ut at jeg var gravid. Har ikke hatt bølødninger til nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener bestemt at jeg har lest at sex ikke kan resultere i SA. Hvis man har SA etter sex, så betyr det at det hadde skjedd uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

orgasme er absolutt ikke farlig for fosteret.

Kun hvis man er moden for fødsel det kan påvirke og gi raskere fødsel. Ellers har det ingen betydning for fosteret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+6 og for meg er orgasme veldig spennende (i tillegg til selve orgasmen) så kjenner jeg faktisk magen godt rett etterpå! Blir en liten kul der inne! Er jo knapt en synlig mage ellers..

 

Har en datter fra før og med henne så hadde jeg omtrent daglige orgasmer og hun er helt tipp topp og hadde ellers ingen problemer i svangerskapet :)

 

Tror jeg velger å være anonym siden jeg nettopp stod frem som nymfoman... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...