Gå til innhold

Er dette vanlig?? ( obs sterke bilder...) Et utenomtema....

Anbefalte innlegg

http://rachyllgyne.tripod.com/thebirthriteofsamuelrune/id4.html

Denne linken er til en dame i usa som føder hjemme. Gikk inn på den da jeg lurer på hvordan hjemmefødsler foregår. Fødte på sykehus sist og skulle jeg bli gravid igjen vet jeg nå at det er det jeg skal gjøre neste gang også.

Dette ble for brutalt for meg gitt......

Fortsetter under...

Usj, nei aldri hjemmefødsel på meg iallefall!! Ville ikke turt det uansett, tenk om det skulle skje noe liksom!?

Syns igrunnen synd på de to barna som så på den hjemmefødselen jeg, de var ikke akkurat så store?? Enkelte ting kan man skjermes for i noen år til mener nå jeg.... Greit nok at det er en helt naturlig ting og greier altså, meeen.... Det er nå min mening!

hehe:) syns faktisk at den fødselen så veeeeeeeeeeeeldig harmonisk ut. Enn om alle kunne være i form til å ta i mot sitt eget barn? Jeg kommer vel til å ligge å hyle i smerter:) hihi...Fine bildet var det...avskrekkende og koslig!

Annonse

stemmer det, den har jeg sett før. Den er en smule skummel for meg den også.. Jeg tror jeg sliter med fødselsangst. Hadde det før datteren min kom, men trodde det liksom forsvant , men jeg sitter med samme angst følelsen når jeg ser dette... hjelp...

har vannskrekk også Ha-ha... må le litt av tøffe meg med angst for alt.... Til ogmed sprøyter så jeg valgte fødsel uten smertestillende... Snakk om merkelig valg når du er redd for smerte.. Men, men det er meg.. Sykehusfødsel neste gang, men med maaaaaaase lystgass....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...