Gå til innhold

Dere som er på overtid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hvordan har dere det, og hva gjør dere på?

Jeg er en uke på overtid og jeg sliter nesten med depresjoner nå. Det virker som om folk tror det er min skyld, og jeg har gjort det meste for å få fortgang på sakene. Av og til tror jeg at NÅ skjer det, også finner jeg ut at det ikke stemmer - INGENTING skjer. Slimproppen har gått, jeg har åpning, legen mente jeg er moden, men nei da jeg våkner opp hver dag og er nesten på gråten.

Hadde jeg ikke vist bedre, så hadde jeg trodd han aldri kommer...

er det noen som har det slik som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei morellen.

Jeg er fem dager etter termin. Det er ganske så slitsomt, og begynner faktisk å gjøre ganske vondt i ribben og i MAGESKINNET/-MUSKLENE! Er SÅ klar for fødsel, men i motstning til deg har jeg ikke sett noe til slimproppen, og jeg aner ikke om jeg er moden eller har åpning. At jeg noen gang skal føde virker utrolig fjernt, enda fjernere enn uka før termin. Sover DÅRLIG nå, men det er noe bedre om dagen heldigvis. Får mange telefoner og meldinger med sp.mål om babyen har kommet, så bruker jo litt tid på det.. Prøver ellers å finne på ting, samt holde huset rent og pent, og ikke slite meg for mye ut om gangen, i tilfelle noe skulle skje.. Forbereder meg på igangsettelse.. Jeg krysser fingrene for deg, pliis gjør det for meg og!!

Lykke til, hilsen medsøster..

Skrevet

Hei,

Jeg er en dag på overtid nå og holder på å gå på veggene her:-(

Føler med dere som er mer på overtid enn meg, jeg har spist en boks med ananas og en skje kanel (ikke til å anbefale...hehe det var en vond smak). Begynner å bli så utrålmodig at jeg er villig til å prøve det meste.

Har fått kynnere av ananas og kanel, men om det får ting til å skje er vel egentlig tvilsomt. Vet jeg får kynnere av kanel, men det er bare at det blir med kynnere:-(

idag stod jeg opp kl 06 for å rydde og vaske leiligheten...men ingenting skjer...snufs

krysser fingrene for snarlige fødsler for oss som sitter igjen i juniklubben

lykke til med fødselen:-)

Skrevet

hehe ja kanskje jeg også skal prøve ananas ......men dt med kanel tror jeg at jeg hjertelig skal stå over ....da tror jeg at nusket heller kan ligge der inne .hehe

krysser fingrene for dere alle andre også .

Skrevet

Ja, jeg krysser fingre for dere andre også.

Jeg har innstilt meg på at han ikke kommer før jeg blir satt igang, så jeg får bare bruke dagene på veldig hyggelige ting. Svigers skal passe sønnen min neste uke, så kanskje det blir en tur på kino og restaurant...Jeg har overtidsvurdering på torsdag, og forhåpentligvis setter de meg igang da! Det er litt bedre når man konsentrerer seg om å tenke på andre ting har jeg funnet ut. Jeg er faktisk litt mindre deprimert i dag heldigvis.

Vi får iallfall ikke en veldig liten baby som jeg gjorde forrige gang (5 uker før tiden). Det er nemlig svært belastende med en liten baby som ikke er helt ferdig utviklet.

Skrevet

Skjønner deg godt........

Er selv over tida nå, og mine to forrige kom to uker over termin.

Lyst å stenge meg inne på et rom å grine eller bare sove sove sove...

Skrevet

Sliter med å holde troen på at noe skal skje nå. Jeg er bare 5 dager på overtid, men alt har blitt så tungt nå. Sliter med kramper i låra og å plukke opp Jr. på 1 år fra golvet. Gleder meg til å kunne leke ordentlig med guttungen igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...