Gå til innhold

Ang. pantytruser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter fødselen bruker man disse? Har hørt de kan bidra til at magen blir fortere flat? Bruker man de hele døgnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..jeg leser ALLTID partytruser! Må lære snart.. Hvor får man dem, og hvordan ser de ut?

Skrevet

Du får kjøpt dem på Lindex, de er laget av litt kraftigere stoff du kjenner det når du tar på dem. De heter også hold inn / stram inn truser. Koster ca. 150-200kr. Har hørt at de hjelper med å holde magemusklene inne og at de bør brukes 2-3 uker etter fødsel. I tillegg bør man sove mye på magen etter fødselen.Savner min fine flate mage, har allerede kjøpt et par som jeg skal bruke flittig :-)

Skrevet

Bruker man dem døgnet rundt da?

Skrevet

Jeg får se om jeg orker å bruke dem døgnet rundt eller hver dag.Har aldri brukt dem før og de kan ikke være verdens mest behagelige plagg, så litt om gangen vil jeg tro...

;-)

Skrevet

pantytruser? som skal få magen inn etter fødsel?

har trænt i så mange år, skulle ei truse gjøre at æ fikk flatere mage så hadde vel ingen i verden tatt situps!? ( må nesten flire)

Skrevet

Hei

Pantytrusene stimulerer (vha trykket den stramme fasongen gir) livmoren til å trekke seg tilbake og gjør derfor at magen blir raskere slik den var før graviditeten. Den lager selvsagt ikke muskler og en superflat mage:), men magen blir raskere slik den var før svangerskapet.

Skrevet

Jeg har kjøpt noen på tvshop. Kostet ca 400 kr men var 2 stk i pakken. Disse er med litt bein og går langt opp på magen. Fikk anbefalt disse av min jordmor da jeg nå er plaget med bekkenløsning. De ville stabilisere bekkenet etter fødselen slik at jeg ville få mindre vondt og mindre plager mente hun. De hjalp også til slik at livmora trakk seg fortere sammen etter fødselen, men hun presiserte at ingenting kunne trekke den fortere sammen enn amming...

Skrevet

Hvor lenge bør man bruke disse etter fødsel da?

Skrevet

Min jordmor sier at det ikke finnes noen forskning på at det faktisk er tilfelle at slike truser hjelper. Men de skader ikke i alle fall. Så om man velger å ikke bruke dem, så tror jeg man greier seg bra uansett.

Skrevet

Tror dere det er helt umulig å bruke disse når man har tatt keisersnitt? Jeg har kjøpt en som jeg tenkte jeg skulle bruke og nå¨blir det keisersnitt så litt usikker på om jeg orker de da...

Noen med erfaring?

Skrevet

Det blir kanskje litt som det med å bruke bh eller ikke for å unngå hengepupper? På den ene siden høres det fornuftig ut å hjelpe bekkenet å stramme på plass, på den andre side synes jeg det kan høres ut som om det er å gjøre kroppen en bjørnetjeneste å stramme den opp... Hm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...