boaz Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Jeg er nok inne på feil side,men er det noen som vet om en adresse der jeg kan snakke med folk ang alternativ slanking/figurforming.Jeg er så dårlig med data,så det er ikke så lett for meg og finne fram:)Har 2 barn og ønsker å komme i form igjen.Det viser seg å ikke være så lett så jeg har vært til konsultasjon får fettsuging.problemet er at det er så sinnsykt dyrt.54.000 skulle dem ha.Jeg har hørt om noe som heter bailine el noe sånt,så jeg lurer på om det er noen som har erfaring med det?Ellers ønsker jeg dere alle lykke til i svangerskapet og håper noen kunne tenke seg og svare meg selv om jeg har et innlegg som ikke helt hører hjemme her.
sean og mamma Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 heizann... hvorfor kan du ikke høre med fast legen din? det er min plan etter dette svangerskapet:=) er blitt så lei av å høre at jeg er overvektig at når lillegutt er ute skal jeg gjøre noe med det. slankepiller og en god diet + trening(gå turer, ta med barna i svømmehallen og lingnede) var det min lege anbefalte:=) han var veldig posetiv til å hjelpe etterpå. han sa det er defor de er der. jeg ville hørt med legen først han er jo tross alt en fag person.... lykke til god sommer!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Heisann. Så leit å høre at du sliter med vekta... Det kan være ganske tungt. Personlig tror jeg ikke på slankepiller da... Men det kan være så forskjellig hva som fungerer. Men man må jo legge om livsstilen- for alltid for å ha et varig vekttap. Det tar tid å oppnå et varig vekttap, og jeg tror ikke man kan få det ved hjelp av piller. Kan hende man kan få god start hjelp da?... Jeg ville tatt kontakt med et treningssenter, om det er noe i nærheten av der dere bor. Det er dyrt å investere i personligtrener, men det kan være utrolig verdifullt. De vet utrolig mye om kosthold og trening. For meg så er maten alfaomega. Kunnskapen om hva slags mat jeg trenger og hva den gjør med kroppen min gjør at jeg ikke legger på meg, men jeg spiser utolig mye og jeg kan tillate meg en dag i uka hvor jeg kan spise absolutt hva jeg vil Du kan også kjøpe noen blader som går på kosthold og trening, det hender det står mye bra der og mange har gode treningstips. Kosthold, vekt og trening er et omstridt tema og alle råd men møter på er nok velment, men uansett hva noen måtte mene og si så er det noen andre som er uenige i akkurat det! Håper du finner en god livsstil som passer DEG og som DU trives med! Lykke til:)
sunnychild Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Bailine eller noe sånt der et apparat de bruker til figurforming.. det koster ca 3500 for 10 ganger..og er greit å gjøre mens en ennå ammer..slankepiller bør en ikke ta når en ammer... Men en kan jo følge en fornuftig diett og evt gå på kurs.. Hvis en har hengevom som måler over 2 cm..slapp hund så kan visst det fjærnes på kostnad til trygdekontoret..har jeg hørt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå