Uwimana Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 hvordan ser dere på å reise med fly i uke 31+5, ja nærmere 32 uker?? skal jo ikke være noen fare det vel.......... noen som har noe erfaring med det.....
en av hver Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Ta på deg støttestrømper og vær flink å bevege bena litt under turen, så går det nok helt greit. Regner med det er en innenlandstur, ville ikke tatt en 12-timers tur kanskje.. Husk at flyselskapene har grenser for hvor sent du kan fly, men tror det er snakk om uke 36 hos SAS.
På'n igjen Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 HAr akkurat vært ute å flydd, er like langt på vei som deg... Var ikke lenger enn til København - 55 minutters tur - Nedover hovnet jeg veldig opp i beina og fikk ikke på meg skoene etterpå, mens hjem igjen merket jeg ingenting. Støttestrømper og bevegelse hadde jeg ikke mye av, men det er klart det er sikkert kjempefint å prøve det... Babyen var litt urolig på vei hjem i dag, men roet seg fort når vi landet.... God tur!!!!
♥maxen min♥ Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Er flyvertinne og snakker av erfaring, fly og kos deg på tur! Husk støttestrømper og om du flyr langt, ta deg en tur el to opp og ned midtgangen! Husk å få m attest fra legen på norsk el engelsk, spørs hvor du skal (om selskapet krever det, sjekk nettsiden) på at du er i form og når termindato er. God tur!!
Lilje74 Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 Jeg skal fly innenlands i både uke 32 (fra 31+1 - 32+0) - slik som du - og i uke 33. Legen har for lengst gitt klarsignal. Flyturen tar ikke så lang tid og jeg planlegger å drikke mye - ha med vannflaske på flyet, ha på støttestrømper og ta meg en gåtur i løpet av flyturen. Har flydd en del i svangerskapet og det går helt fint :-) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå