Gå til innhold

Kan jeg liste meg inn her?????


*FLoRinA* Har født!!!!

Anbefalte innlegg

Har tatt en super svak billig test strips.. og lurer nå veldig.. Jeg tok to nye tester rett etterpå..men de viste ingenting..

 

Har masse mens murringer og stikkinger i sidene (eggstokkene)

 

Jeg lurer ellers på en ting..Jeg har en slags blank litt slimete utflod??er dette et bra eller et dårlig tegn????

 

 

Er takknemlig for alle svar...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke med testen, vent en dag eller to, og ta en ny på morgenurin, da vil den sikkert vise en sterkere strek.

 

Jeg hadde også sånn utflod, så det kan jo være et bra tegn, men vet jo ikke. Vet i alle fall om flere også som hadde det og var gravide. Kan det strekkes et par cm?

 

Vent noen dager og se.

Lykke til! Håper du er gravid! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg Clear Blue.. Jeg fikk en svak billigtest, men tok en CB på samme urinen (hadde tisset i kopp) Og CB'en ble et soleklart + på... Ikke til å tvile på i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gå å kjøpe en CB i morgen tidlig når jeg har levert sønnen min i barnehagen..er så utrolig spent.. Men tør liksom ikke håpe helt..

 

Det hadde virkelig vært ønske tenkning...

 

Visst spiren sitter vil i allfall terminen min være 23 februar...

 

(Har veldig treig stignming av Hcg... Hadde det sist også..var 7 uker på vei før jeg fikk positiv test...)

 

Så jeg håper å håper..

 

Tusen takk for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lurt å kjøpe CB test ja, men da anbefaler jeg deg å tisse i et beger med en gang du har stått opp, slik at du ikke får "utvannet" urin når du endelig skal ta testen, for da kan den jo slå feilaktig ut.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er gravid nå, har vi samme termin!

Jeg krysser fortsatt fingrene, så du får si ifra med en gang du har testet i morra, da!

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...