Gå til innhold

¤Linn¤


LizzyG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja okay :) Det er mye spennende som skjer.. Artig å følge med på alt.. Hvor i landet kommer du fra da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hit fra andre trimester.. ble så nysgjerrig da jeg så at vi heter det samme, er like gamle og kommer fra vestfold :o) Bor og kommer fra Horten jeg.. du da??

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :) ok, bor i H.strand jeg da :)

Hadde du en fin st.hans feiring i går da??

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjaa.. ble stille og rolig hjemmefeiring her :o) sambo jobber mye så greit å bruke tiden sammen mens man kan. Hadde du en fin feiring i går da? Hvordan er formen din hittil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja okey.. jo, stille og rolig her også.. var bare en liten tur ute med ei venninne og kikket..

Joda, får vel si jeg merker jeg er gravid.. hehe.. ømme bryster, humør svingninger, mage kramper og konstant trøtt.. Men har ikke merket noe til kvalmen ennå.. håper jeg slipper.. :)

Du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner i gjenn de symptomene ja..hihi.. bortsett fra ømme bryst, har jeg ikke hatt en eneste dag ennå. Nå er formen stort sett fin :o), har av og til blodtrykksfall pga litt lavt blodtrykk, hodepine, hormoner... hmm.. det hender jeg blir bittelitt småkvalm ennå, men er absolutt til å leve med da. Kvalmen forsvant rundt uke 10-11 på meg, får håpe du slipper ..ikke gøy. Går å legger meg nå.. sove godt!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...