Gå til innhold

Kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert et litt dumt spørsmål, men jeg er førstegangs.... hvordan kjennes kynnere ut? Er nå 17+2 og kjenner noen ganger at magen strammer seg skikkelig og føles litt ubehagelig på en måte... Kan dette være kynnere eller er det noe helt annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 17+1 idag og har det også sånn. Maven blir nesten firkantet. Føles litt ekkelt i førsten, men vi blir vant til det etterhvert. min nr 2 dette, og med førstemann pleier jeg å spøke med at svangerskapet var en 9 mnd lang kynner. Hadde stein hard mave hele veien nesten.

Skrevet

Glemte vel å si at dette høres ut som kynnere ja.

Skrevet

Jepp... Det er nok kynnere... Sånn de var med Amy, og sånn de er nå.... :-) Merkelig hvor hard magen blir da.... Man ser det på magen.... hehe

Skrevet

Tusen takk for svar jenter... trodde kanskje ikke man fikk kynnere før litt senere i svangerskapet....

Skrevet

Alt med graviditet er individuelt... Det er ikke noe som er feil, eller riktig.... hehe... Misforstå meg rett... Noen får det tidlig, mens andre ikke har det nesten i det hele tatt før rett før den store dagen..... Alle har forskjellig kropp og derav også forskjellig reaksjon på ting... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...