Bolette Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Er litt engstelig for sf-målet mitt. Var hos jordmor når jeg var 22_-2uker og sf-målet var 23cm. altså en hel rute over det grønne feltet som liksom er normalen. Har 2 barn fra før og har da fulgt den nederste kanten av det grønne feltet. Kan det være 2 der inne.....? Har jo vært på ul-lyd i uke 18 og vi så bare 1......... Litt bekymret. Skal ikke til jordmor igjen før om 3 uker. er nå i uke 25 og føler at jeg vokser og vokser for hver dag..
Gjest Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Hadde VELDIG høye mål med junior. Sprengte skjemaet helt. Men han var bare en og veide 3690 og var 50 lang. 23 cm i uke 22 er helt fint det. Målet skal sånn cirka følge uke tallet ditt. Det er nå mellom uke 18 og 24 at maven vokser aller fortest.
Hildemor26 Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har også en mage som vokser på egenhånd... Jeg var uke 19 - 1 med SF mål på 25... Legen bare rister i hodet, men det er normalt på mange. Jeg lå over kurven på første man også.. Ikke noe å bekymre seg over, kan jo hende det jevner seg litt ut etterhvert... Lykke til:)
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 jeg er 13+5 uker, og livmoren min går da opp til navlen når jeg ligger på ryggen!!! er det normalt så tidlig? og når jeg har kynnere, så blir livmoren kjempestor! jeg tenkte ikke over det med den første.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 jeg er i uke 24 og mitt SF mål er bare 21..Men legen sa det var normalt..Ikke vet jeg,,
Bolette Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2006 Høres bra ut. Har 2 jenter fra før og venter nå en gutt. Kanskje det også har litt å si.Har skikkelig guttemage denne gangen. Med jentene var den mer bred..
morella Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Da jeg var hos legen sist, sa hun at i uke 20 (halvveis) er livmoren i navelhøyde, målt liggende på ryggen.... Men det kan vel variere...
<3 Adrian <3 Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 Hørtes vel litt høyt ut kanskje.. legen min mente ivertfall at livmoren burde gå omtrent til navlen i uke 20... I uke 17 var mitt Sf mål 15 cm.. noe jordmor mente var helt på gjennomsnittet. Men er vel kanskje forskjell på 1. og flergangsfødende også?? Har jo hørt at man ofte får mage tidligere når det ikke er førstemann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå