Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 hei hei alle sammen !!!! Ja idag har jeg termin ....har ventet i hele dag på at det skal skje noe ....men neida !!! Får vel bare smøre meg med tålmodighet . De to andre gangene fikk jeg lenge før termin ...men nå må jeg ha tålmodigheten løst hengende . Noen som har tips om hva jeg kan gjøre/finne på ....kjeder meg . Vil ikke tenke mye på dette ...så jeg trenger tips om hva jeg kan finne på . Alle svar er toppers .Takk på forhånd !!
lårakraft Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 hei hei!!!!' kjekt å se at det er andre som venter idag..... jeg har brukt dagen på å spise, gå tur, spise, se på tv, spise..., vaske kle, spise......., stryke kle, spise...................................... hehe, neida..... har ikke strykt kle........ det er bare å smøre seg med tolmodighet tror jeg......
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Er i samme situasjon.. Jordmoren min anbefalte "ferdknappen", og brystmassage/ vanlig massage, uten at jeg kan si at det har hjulpet hittil..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 hehe ...dt hørtes nesten ut som meg ...spise ,spise og spise ja ja får vel bare smøre meg med enda mer tålmodighet . Kjenner fortsatt ingen ting ....huff !! Dt blir spennende å se hvem av oss som får først ....gi meg et hint når du kjenner noe da. lykke til iallefall
lårakraft Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 hva er ferdknappen? det har jeg ikke prøvd tror jeg.... Skal til å spise ananas nå å se hvordan det går.... kansje med litt kanel på..... hehe
Elin-mamma til Jonas å Elise:) Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 Æ hadde å termin i går.. Men ingen tegn på no action her nei.. Men går no greit, vært forberedt, siden æ gikk 2 uke over å ble satt i gang sist da.. Hadde vært greit å sluppet igangsettinga, bare for å se korsn det oppleves normalt sett, men man kan jo ikke trylle heller.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå