Gå til innhold

Dere med termin i midten av juli: (samme som 3 trim.)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Lilliana :o)

Første dag av siste menstruasjon var 6. oktober, og vi har termin samme dag :o) Stemmer dette med din dato?

Mens-terminen min var jo egentlig 15. juli da ... men ble flyttet til 17 på UL!

Ellers alt bra med deg?

Klem

Heisann :o)

Her var første dag av siste mens 2. oktober. Legen kom frem til termin 11. juli, menstermin er 12. juli, tidlig UL termin er 15. juli og ordinær UL-termin er altså 17. juli. Det ble liksom mer og mer forskjøvet hehe :o)

Så det blir jo spennende å se :o)

Alt går fint her :o) Vesla har vært ganske turbo ikveld- det er så herlig! Er rart at vi nærmer oss slutten av svangerskapet nå. Men tida har jo gått ganske fort synes jeg. Det blir herlig å endelig få møte det lille nurket i magen- er virkelig ikke lenge igjen nå!

Åssen er formen din da? Håper alt står bra til :o)

Klem fra

Formen min er fin også :o)

Jeg synes prinsessa mi var litt stille i dag ... men det kom seg utpå dagen! og nå i kveld har det vært masse liv :o)

Jeg koser meg forsatt som gravid og er ikke lei, men jeg gleder meg sååå til å møte henne + at det faktisk skal bli deilig når hun kommer ut sånn at jeg kan SE med egne øyne at hun har det bra ... :o)

Ja hehe, du hadde fått noen terminer å forholde deg til ... Jeg husker at du hadde 12. juli i begynnelsen!

Blir spennende å se hva som blir dagen for oss begge da ...

Jeg har sånn litt på følelsen at det kan skje noe før tida her (men det er mulig at det bare er ønsketenkning ... hehe)

Hva med deg?

Klem fra

Jeg hadde siste dag av mens. 6.oktober. Tidlig ultralyd:13-juli,Menstermin:13-juli,Ultralyd:19-juli.. så får vi se når pia el.gutten kommer!

Formen e fin..men har mens smerter daglig. Rart å ikke ha mensen ,men ha vanlige mens smerter:P

Siste dagen min på jobb er tirsdag! Blir godt med permisjon nu:)

Annonse

Første dag av siste mens var 4.oktober.Min termin er 13.juli,mens ul termin er 16.juli.Så det blir spenndende å se:)Gleder meg så sinnsykt til lille nurket våres kommer!

Formen har egentlig vært upåklagelig,noe har det vært men det er vel ganske så normalt:)

Håper bare å slippe å gå langt over termin,men men hun kommer vel når hun har tenkt det uansett..hehe;)

Håper alt står bra til med dere alle vordende mødre..enn det..snart mor...Har ikke helt gått opp for meg ennå:)

Lykke til til dere alle sammen!

hehe, de har nok sine intervaller med bevegelse ja ;o)

Er ikke lei jeg heller, emn utrolig spent!! Kan liksom ikke helt fatte at jeg snart skal igjennom en fødsel og faktisk få se, holde, lukte på og beundre den lille som har ligget i magen min så lenge :o)

Jeg har begynt å kjenne et par (modnings?)rier om nettene nå, og merker at kroppen begynner å forberede seg :o) Er jo sååååå spennende!! Har noen terminer å forholde meg til ja, men regner med at jeg vel går til den 17 da, om ikke enda lengre :P Hun kommer jo uansett når hun er klar :o)

Klem fra

Jeg hadde første dag av siste mens 14 oktober jeg og, og har fått termin 21. juli både ut fra mens og ultralyd.... Så rart at vi har forskjellig theodor_260706!!! Annet som også er artig er at vi vet at d blir gutt og vi har bestemt oss for Theodor eller William...... bli spennede å se om vi får samtidig og de blir å heite d samme....=)

hm dette ser mørkt ut for meg altså, i forhold til om hvor lenge jeg kommer til å gå....ser både her og på 3.trim at alle som har siste mens dag omtrent som meg (7okt) har UL temin lenge etterpå den UL terminen jeg har fått! har nemlig fått ul termin allerede den 7 juli jeg! ( min mens termin var 16juli) og siden 1. mann sin ul termin var tilsvarende tidlig i forhold til mens termin, og han kom til mens termin, er det vel bare å smøre seg med tolmodighet her...sukk

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...