Gå til innhold

Kjente spark UTENPÅ magen i dag! 17+3

Anbefalte innlegg

Den har vært liv og røre i magen i hele dag, og i ettermiddag lå jeg på rygg med en hånd på magen for å se om jeg kanskje kunne merke sparkene utenpå. Bevegelsene har blitt utrolig mer tydelige de siste dagene! - og vips! så kjente jeg et spark! Klart og tydelig mot håndflaten min! - pappaen fikk faktisk også kjenne. Utrolig tidi! :-)

Fortsetter under...

*misunnelig* er jeg, gøy for dere altså.( ikke missforstå) Jeg har nesten gått i dvale, jeg. Klarer plutselig ikke glede meg for mye før ul til tirsdag er overstått..., plutselig blitt dødsnervøs! ! ! Det er fordi jeg nesten ikke kjenner noe i magen - synes alle andre her inne kjenner noe!

klem

Så heldig du er som skal på ul tirsdag!

Jeg skal ikke før 10.juli og er da i uke 21 (!)...

- tror nok at alt er som det skal være i magen din, Popkind.....På tirsdag kommer du hjem med bilde og digert smil om munnen!! Banna bein! :-)

Åå så morsomt og koselig mensana!! Gleder meg til å komme dit hen.

Entret 15. uke nå, og mener selv jeg kjenner og har kjent babyen romstere - blitt mye mer "dumpe" følelser i livmoren bare denne uken: Hehe, men ingen som tror meg da, kjennes litt ensomt ut - men jeg går og smiler for meg selv jeg :)

Takk for trøstende ord, mensana. Hormonell som jeg er sitter jeg og sipper nå, men med et smil i munnviken, da!!!! Jeg er så glad det er noen å dele gleder og noe tunge stunder med her inne. Ekke så lett bestandig! Sambo synes jeg er litt smårar og nervøs for tiden, men kjenner jeg meg selv rett svever jeg i krumsprang ut av riksen på tirdag! (håper jeg, da)

:::)))))))

klem

Annonse

Ul går nok bra, ja... og du kommer til å titte på bildet/bildene du får med hjem tuuusenvis av ganger! - og så må du selvsagt fortelle oss hvordan det gikk.... Det som er dumt er at jeg drar på ferie tirsdag og blir borte herfra i TO uker (!).. så da får jeg jo ikke med meg hvordan det gikk med deg..

- må muligens se om jeg klarer å finne en pc et sted - en cafè eller noe, slik at jeg slipper å leve "in the darkness" i fjorten dager.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...