Gå til innhold

Hendene skjelver, hjertet dunker.. Jeg fikk...... en +

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei igjen :-) Måtte komme inn og sjekke om her lå en oppskrift ja. Hostesaft! det fikk jeg selv klaff med i mars, så nå skal både mannen og jeg ta det i helgen :-) Du får kose deg masse med spiren og så snakkes vi på msn når jeg kommer hjem fra ferie :-)

Annonse

Heia:)

Hørte visse rykter så jeg måtte inn her og sjekke, så gøy da:) Gratulerer så kjempemasse:) Ble kjempe glad på dine vegne jeg nå, du fortjente det virkelig, du som har hjulpet så mange andre her inne. Og hærlig du slapp å vente så lenge. Er hoppet over til 2.tri jeg nå men kos deg inne på 1.tri med chill:)

Klem Kristin

Takk skal dere ha jenter. Det utrolig så flink dere er å støtte og oppmuntre de som har det tungt, og å gratulere og heie på de som har fått klaff.. Jeg kommer garantert til å bli her inne litt lengre hos dere ja! :ss: Liker meg så godt her.. *klem til dere alle sammen*

Mere BABYSTØV til alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

**

Annonse

Næh, så bra!!! Nå ble jeg veldig glad, det var vel fortjent!

Så flott, så moro at det gikk så fort! Lykke til med svangerskapet, håper det blir en fantastisk tid for deg og familien.

For min egen del, så tenker jeg tanta kommer i morgen eller til onsdag som forventet. Jeg har begynt å spotte nå. Hadde en merkelig blødning på lørdag, men det var vel bare et eller annet kroppen min ville forvirre meg med, tenker jeg... Ellers ingen symptomer...

Uansett! Jeg ble så glad da jeg så at du hadde klart det. Satser på å kommer rausende etter til 1.trimester så fort jeg bare kan. Du må ikke forlate oss helt her inne enda, vi trenger din ekspertise litt til =)

Masse lykkeønskninger og klemmer fra

Jeg har tilbragt nærmere 6mnd her på bli gravid,, så jeg føler meg hjemme her.. Forlater dere ikke med det første nei. Selv om jeg har spire nå.. Så hjelp, råd og ekspertise skal det bli en råd med videre ja :0)

Klem fra Loise 4+0

Jeg må bare hive meg med på lykkeønskningene jeg Louise!!!

Gratulerer SÅ mye!!!

Kjempeglad for deg nå jeg =)=)

Masse lykke til videre, og håper du ikke stikker heeeeelt av fra oss. :)

Klem fra

• 3 uker senere...

Jeg har vært på ferie og så ikke dette før nå (det vil si jeg så at det sto at du var gravid og måtte lete langt nedpå sida for å finne dette innlegget)............så FLOTT!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!! Du har gjort inntrykk...hjulpet mange...så dette fortjener du:) Kos deg i sommer med din lille spire.....håper vi alle kommer etter snart:)

Hehe...fikk litt sjokk da jeg så dette innlegget :-) Tenkte "men trodde loise var gravid allerede"...aha! Det ble skrevet i juni ja, som jeg trodde. Men siden jeg var i england da du tekstet meg loise så har jeg ikke gratulert deg her inne. Så Gratulerer masse :-) :-) :-) (Har jo gratulert deg både på mobil, msn og in person da ) hihihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...