Gå til innhold

Hendene skjelver, hjertet dunker.. Jeg fikk...... en +

Anbefalte innlegg

Jeg er ordløs.. 2pp.. Men ventet i 1år på å bli prøver. Jeg er fra meg av lykke.. Jenta mi på 16mnd skal bli storesøster i mars 07.. Oj oj oj.. Hodet klarer ikke tenke.. Jeg har tenkt på mange fine ting å si når denne dagen kom,, men nå er lykkerusen overveldene. Jeg bare stotrer føler jeg.. Åssen skal det gå på nattevakt.. Jeg kommer ikke til å klare å konsentrere meg..

Jeg fikk en soleklar CB nå etter en supersvak billigetester strips tidligere i dag..

Jeg sender ut babystøv i bøtter og spann og unner ALLE dere flotte jenter å bli gravide i sommer..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem fra Loise :0)

Fortsetter under...

GRATTIS:D hehe..glad på dine vegne;)

Tar i mot litt babystøv:P Selv skal jeg teste om 6 dager ca...GRUER MEg nesten..tenk så skuffende å se en strek:S

Men så gøy å høre at du klarte d:)

Klem fra Eirin

Annonse

Ja, jeg vet at 2pp er priviligert. Jeg forventet det ikke, for å si det sånn..

Men nå er jeg såå lykkelig.. Dette er jo helt fantastisk. Termin blir 8 mars.. etter mensen i alle fall..

Heng fast lille spire,, mamma er glad i deg allerede *smiler*

Loise

Dette er jo helt fantastisk Loise!

Vel som jeg sa-ingen symptom er kanskje det mest spennende symtom!

Gratulerer Loise,jeg ble kjempeglad nå på dine vegne!Vi skal prøve så godt vi kan å komme etter deg på første tri vi andre jentene også!

Kjempeglad gratulerer klem fra vilsågjerneC";)

P.s

Den første men forhåpentlig ikke siste positive testen fra ikm tråden vårC";)

Jaggu forsvinner du òg!! SÅ hyggelig ;o) Ikke misforstå!! Men det er en boom uten like nå. Kjempegøy, Gratulerer så mye!

Tar imot babystøv nok til meg så jeg kan komme over på 1 tri om en uke!!!

Lykke til, vi sees på 1 Tri.!!!! :o) Klem til deg

Så morro Louise!!!!! Gratulerer så masse.

Gleder meg virkelig til å få deg over på 1. tri, det er så morro når det kommer "kjente" dit.

Lykke til videre nå, så snakkes vi snart på 1. tri!

Tenk, du skal bli mamma igjen!!

Masse klemmer

Hei hei!!

Ser du også har hatt en super svak strek på billig testene...det har jeg også.... Og nå må jeg vente til mandag med å ta ny...

Har tatt to nye billig tester..men uten helll..kom ingen strek...

Håper bare ikke den er feil..

Lykke til....

stooore klemmer

Annonse

Gratulerer så mye!! Dette er i alle fall et bevis på at det å kjenne sin syklus gir utslag! Men du, hvem skal svare på spørsmål om EL nå da? Please lov oss at du legger turen innom her i blant for å hjelpe oss videre :) :) :)

PS: venter å lese din "slik fkk vi d til" -tråd!

LOISE LOISE.... Så kjekt å lese!!!! Gratulerer så inderlig masse!! ....Når man minst venter det.... Jeg tror det er noe i det:-)

Koos deg en masse! Jeg skal nå deg på 1. tri før du løper over til 2.:-)

Stor og god klem!

KJEMPEGRATULERER!!

ojojoj, dette var jo helt supert! Utrolig glad på deres vegne!

Håper du får et flott svangerskap! Tar du deg turen på neste treff likevel? Slik at du kan spre litt babystøv på oss?

Jeg tenkte forresten å teste imorgen tidlig, 2 dager før IKM.

Har du hatt noen spes symptomer da?

Klem,

Å, dere er no søte.. *en liten gledeståre i smilet mitt*

Takker så hjertelig for masse gode ønsker!!! Jeg vil absolutt ha flest mulig med meg til 1 tri i sommer, så jeg lover, jeg skal ikke stikke av med det første. Jeg skal svare videre på el spørsmål jeg...!!!

Det spørres etter tegn her.. Vel.. Sågodt som INGEN.. Rart, ikke sant.. Men sånn er det av og til. Jeg hadde trodd at det måtte mere tegn til.. Men nei.. Jeg hadde litt luft i magen i går. Bittelitt stikkikng i puppene i ny og ne, men det er jo vanlig for meg uansett.. Litt lyskevondt av og til, men det hadde jeg i forrige pp også.. Så,, jeg hadde ingenting håndfast.. Var bare den luften i magen jeg reagerte bittelitt på..

Gravidestrips billige var svaaaaaake, CB (vanlig) ble en soleklar + på.. Så jeg anbefaler CB til alle nå..!!!!!!!!!!!!!!!

Åssen vi "fikk det til"?..

Jo, kos 3&2 dager før el og grytidlig dagen etter el... Litt hostesaft i ny og ne når jeg husket det.. That's it..

Det viktigste er endel kos rundt el,, så har man gjort sitt.. Og hostesaft kan kanskje være en grei ting? Kan ikke si at det var det utslagsgivende, men jeg kan ikke utelukke det heller... ;0)

Klem fra Loise

GRATULERER!

Oi,oi! Men jeg sa du fikk junispire jeg :)

Synd at du forsvinner herfra, men suger til meg litt babystøv og følger etter deg snart!

Skal bort på ferie i 2 uker, så blir borte herfra. Men håper å komme med EL oppdatering da vi kommer hjem.

LYKKE TIL!

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...