Gå til innhold

September: Det blir jo mindre og mindre aktivitet her jenter, hvem er fortsatt innom her på klubbsiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe... Jeg tenkte akkurat at "nå er det jammen lenge siden jeg var på septemberklubben". Har vært innom å lest litt, men det er lenge siden jeg skrev noen gloser.

Har ikke noen god unnskyldning heller, er bare mindre på "data'n" for tiden. Skal prøve å skjerpe meg!

:-)

Jeg er innom her hver dag fortsatt men jeg skriver ikke så veldig mye lengere. Prøver å kutte ned på tiden jeg bruker på dataen.

Men så har jeg jo lyst til å se hvordan det går med dere andre for vi har jo vært sammen her inne lenge nå.

Annonse

Jeg er innom så å si hver dag. Skriver ikke alltid da, men titter innom.. Men Nina sover så lite på dagtid, og kryper og reiser seg hele tiden, så det er nok å passe på her :-)

Eg er innom forholdsvis ofte, bortimot kvar dag og eg prøver å skrive litt når eg har noko å bidra med. Men som andre seier så blir det liksom mindre og mindre tid til dataen. Det blir jo stort sett på kveldstid, og då må dataen "slåss" med mannen min, tv'n, bøker og gudane veit kva anna... I dag var det dataen som vann. Men den brukte skitne knep, den "fanga" meg fordi eg måtte innpå for å betale rekningar. Eg har egentlig ei veeeldig spennande bok som ligg og ventar. Vi får sjå om dataen held stand.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...