Gå til innhold

November: yvonneyvonne ???


Bratsj

Anbefalte innlegg

Så innlegget ditt på desemberklubben, har du fått dato for keisersnitt allerede altså ?

Jeg håper også på planlagt snitt, men trodde ikke man fikk vite noe mer konkret før mye senere i svangerskapet.

Får jeg spørre deg hva som var komplikasjonen med forrige fødsel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Nei, har ikke fått konkret dato, men fikk beskjed av legen at det skulle skje ca to uker før termin, og i og med at jeg har termin 6/12, skjer det ca 22/11. Jeg er helt sikker på siste mens og ganske sikker på når h*n ble laget, så det er ikke aktuellt å forandre terminen betydelig på ultralyden denne gangen.

 

Jeg gikk 32 dager over sikker menstermin med min datter, og fødselen var veldig langvarig, hun satt helt fast på slutten og da stoppet riene også. Hun ble tatt med valum over lang tid og var veldig syk da hun omsider kom ut.

Etter 2 forferdelige uker på Intensiven på Rikshospitalet gikk det fint, men hun har fått CP som følge av fødselen, så da er det helt uaktuellt å føde vaginalt igjen. Min mor hadde også store problemer med meg, og bestemor med mamma, så vi har vel ikke "fødekropper" i min familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...