Gå til innhold

Utrolig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Rare hodet mitt, det klarer ikke helt å følge med i svingene tror jeg.

Ifølge beregninger hører jeg til å være gravid 6+5 nå, problemet er at jeg ikke klarer å tro det.

 

For to uker siden skulle jeg på fest, og da tok jeg en test i den anledning. Den var negativ. Siden mensen fortsatt uteble, tok jeg ny test forrige søndag, og den var SINNSYKT POSITIV.

Hele forrige helg og starten av forrige uke var jeg småkvalm, oppblåst og lykkelig.

I går var jeg hos legen, men han ville ikke ta noen prøver for å bekrefte svangerskapet, ( jeg gikk for å få bekreftet graviditeten og skriv for å få tilrettelagt på arbeidsplassen.) Han mente at jeg sikkert er gravid og ikke trenger å bekymre meg.

Problemet er at nå føler jeg meg i SUPERFORM!!! Har ikke hatt NOEN blødninger, men føler meg altfor fresh til å tro at jeg er gravid.

Har tenkt å kjøpe meg ny test og teste på nytt, men tror at selv om den er positiv, så kommer jeg ikke til å klare å tro det. Rare hodet mitt...

 

Her har man gått og forsøkt i ett år, og når det endelig slår til, så er jeg liksom ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er fort gjort! man føler at man ikke er andeledes. litt skummelt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tok intet mindre enn 9(!!) tester før jeg trodde på det.. Og alle var positive!:)

Legen bare lo når jeg ville ta enda en hos han for å bekrefte det, og sa at han tvilte på at 9 tester av forskjellige merker kunne ta feil..:)

Så ja, det kan være vanskelig å forstå..

Jeg trodde det vel ikke helt før jeg så en baby sprelle i magen min på ultralyden i uke 18..:)

 

Og er den positiv, så er den positiv..

Uansett om krysset er svakt eller stekt..

Ta en ny en om noen dager hvis du føler for det..:)

 

Og gratulerer med spiren!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er liksom gravid i uke 8. 7+1 idag. Har ikke hatt noen symptomer. Var hos legen på fredag og tok blodprøvde osv. Sitte her nå og har akkurat fortalt nyheten til storesøsteren min. Har lyst å fortelle det til alle nå, men er faktisk redd jeg ikke er gravid, selv om ingen mens har kommet siden 6 mai. Så får vel bare stole på at jeg er gravid, selv om det er vanskeli å forstå.

 

Gratulerer med spiren forresten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er alene. Gleder meg veldig til UL! skal bli godt å se nurket også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi er tre og et halvt år, og jeg har fremdeles broblem med å tro at det virkelig er sant:-)) Nå er jeg gravid igjen, og forstår det nok ikke før h*n blir konfirmert...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...