♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 24. juni 2006 #1 Del Skrevet 24. juni 2006 Da var det endelig min tur. Med verdens beste kjæreste er jeg 6 uker og 2 dager på vei Har endel "småplager" som ømme bryster, trøtt/sliten nesten hele tia og endel kramper i magen. Men heldigvis ikke kvalm ennå.. Noen som vet det ofte kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paulinen Skrevet 24. juni 2006 #2 Del Skrevet 24. juni 2006 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 24. juni 2006 #3 Del Skrevet 24. juni 2006 Gratulerer så masse! Ang kvalmen sier de vel at ca 50% er det. Noen er kvalme med en gang, hos andre kommer det ikke før uke 6-9 ca, men er vel veldig individuelt. Jeg var ikke kvalm forrige gang, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 24. juni 2006 #4 Del Skrevet 24. juni 2006 Gratulerer, og velkommen inn hit! Lykke til videre, håper du får et fint svangerskap, gjerne uten kvalme. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå