Gå til innhold

40 dager siden siste mens...hmmm...

Anbefalte innlegg

Har testet men den var negativ..Skulle hatt mens den 15juni (i følge forrigie mens) men den uteblir...Har heller ingen symptomer på at den vil komme heller...sist syklus var 35 dager!

Er det normalt at syklusene blir så lange etter at man slutter på pillen??

Håper jo selvsagt på et lite frø,men stresser ikke....

Håper noen har noen erfaringer å dele med meg...

klemmer<3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5458326-40-dager-siden-siste-menshmmm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja...Synes det er vanskelig med denne omstillingen i kroppen...misstolker symptomene i hytt å pine.Har jo gått på pillen så pass lene at å være uten har virkelig gjort meg litt stresset!

Ondt her å der...Det hadde jeg ikke når jeg gikk på pillen..Da gikk alt knirkefritt...Men men..Man må bare la det gå sin gang....

Annonse

Detter høres jo ut som meg. Jeg fikk TR i går, på dag 41. syklus før det var på 36 dager, så her er det en klar økning for hver syklus. Tok også noen tester for å avkrefte graviditet, og så kom altså TR.

Det er sannsylig at dette har med pille-slutt å gjøre. jeg sluttet på p-plaster i mars, og syklusene min har deretter vært 29-36-41. Hmmm, skal vi tippe at nåværende syklus blir 46????

Men - det er stressende, jeg vet akkurat hvordan du har det nå. for å unngå denne ventingen har jeg nå bestilt 21 EL-tester, slik at jeg kan prøve å finne EL, og dermed også en mer korrekt IKM. Håper at det skal gjøre susen!

Annonse

ja,det er vell det...Selv om det skikkelig frustrerende så må man bare se fremover å være positiv!!

Hadde jeg vist at det kom til å ta så lang tid å få kroppen i gjenge i gjen etter p pille slutt hadde jeg slutta for lenge siden...men men...

Sånn er det bare...

Klem<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...