Gå til innhold

Dere som har quinny freestyle comfort..Se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært avgårde og kjøpt den vogna til snuppa idag... Så jeg har ett spørsmål om kalersjen på vogna... Kan den tas ned? Brettes nedover hvis dere skjønner hva jeg mener,sånn som gjøres på simo og brio vognene?? Syns den var litt hard og jeg turte ikke å ta i egentlig,men så tenkte jeg at jeg får prøve da..og da kom det sånne kneppelyder,men jeg fikk den ned..Skal det være sånne lyder når jeg legger den ned ellre går det egentlig ikke ann å ta den ned?

Takker for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal være slike kneppelyder. Jeg også lurte litt på det så jeg spurte i butikken.

Skrevet

Skulle bare dra i den delen som er helt foran(m/brem)fikk jeg beskjed om.

Skrevet

reagerte på det jeg og.. skal være sånne lyder når du tar den ned.. egentlig litt irriterende...

Skrevet

Takk for svar alle sammen =)

Jeg trodde at jeg ødela hele greia jeg da for det knepper ganske bra,+at jeg måtte ta i litt for å få den ned...tenkte at nå ryker hele greia,men da skal det være sånn da..Må ta i litt for å få den ned,men det er kanskje for at den er ny..

HI

Skrevet

har hatt min en uke.. og den knepper ikke fullt så kraftig lenger og den er lettere å ta ned... så blir sikkert bedre på din vogn også:)

Skrevet

Håper at min blir bedre og etter at jeg får brukt den litt =) går seg sikkert til...Gleder meg til å ta den i bruk iallefall =)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...