Crazyyyyyyyy:) Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Hei Alle sammen! Jeg her helt fersk her så derfor vil jeg presentere meg først som sist. Jeg er 23år, sambo er 28år. Har vært sammen i 5år. Vi er nå i vår første pp! Jeg er så spent nå! Endelig skal vi prøve å få en liten baby! Siden jeg er helt ny er det noe jeg lurer på........ Har hørt snakk om el-slim. Er ikke helt sikker på hvordan det ser ut, men tror jeg hadde det på onsdag. Oppdaget det på do etter en runde i halmen. Kom ut sammen med "gutta" hans. Hehe. Så det jeg da lurer på er om sjangsene våre er større til å få barn før eller etter el-slim???
Lille skatt *38 uker* Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Velkommen! El- slim får man ca 14 dager før man forventer å få mensen. Det er glatt og kan strekkes. Mye bra info på pernille.info. Vanskelig å vite om det er el- slim du hadde. Det kan ikke sjekkes etter sex, for væsken du skiller ut når du er opphisset likner veldig på el- slim uten at det trenger å være det. Best å sjekke det andre ganger i døgnet enn etter sex. Lykke til!
VilJegVil? Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Hei og velkommen. Håper dere kommer dere kjappere ut herifra enn meg.. koselig her, men får fryktelig lyst til å komme på 1.trimester snart. Som sagt om EL slim over, ta en titt på pernille.info, får mange gode forklaringer der. Lykke til med prøvingen!!!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Heisann!! Velkommen hit inn til oss :-) Det varierer litt fra person til person når el slimet kommer. Men det er i de fruktbare dagene rundt EL. Noen får de 5 dager før el, jeg får det 2 dager får el...det er helt gjennonsiktig og kan strekkes ja. Kan være litt vanskelig hos noen å se det da de må langt inn for å henter det ut. Noen merker det kun når de har sex, at de har mere slim enn vanlig... Håper det svarte på spørsmålet ditt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå