Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Hva gjør/gjorde dere for at babyen skal/skulle få tilbake riktig hodefasong? Og for dere som har hatt slike barn, ble det bra igjen? Blir veldig takknemlig for mange svar!!!!!
avent1 Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Gutten vår er blitt flat i bakhodet, på HS sa de at vi skulle bruke en tynn pute i sengen og i vognen( egentlig overalt der han ligger lenge på ryggen) Legge han mye på magen. Jeg syns at hodet hans allerede ser litt bedre ut, han er 5 mnd nå. Men søstera mi sin gutt hadde et utrolig skeivt hode og dette retter seg ut av seg selv til de blir året ca mener jeg. Det går helt sikkert bra:)
hebbe lille, fødeklar Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 jeg har gjort det samme som avent1.. gutten vår hadde bare tendens til flatt hode, så vi gjorde det for å forebygge
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Supert! Da skal jeg kjøpe pute. Får håpe at det går seg til når han er mere oppe om dagen og snur seg for å ligge på siden... Er litt bekymret, er jo ikke så pent ;o) Flere?
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Lar lillegutt ligge mye på magen og prøver å legge han en del på siden. Hodet har begynt å vokse bittelitt ut, men det er veldig veldig lite (kanskje 1-2 mm) Prøvde å la han ligge på dyne, men det hjalp ikke noe særlig. Torticolis gjorde at han ikke ville ligge på magen i første stedet. Lillebroren min på 9 hadde problemer i nakken/ryggen og fikk flatt bakhode fordi han heller ikke ville ligge på magen. Problemet ble ordnet der også, men hodet er og forblir flatt på han. Synes jo uansett ikke noe særlig at man har flatt bakhode eller ikke da. Ikke noe å bekymre seg for så lenge hodet vokser bra (helsesøster måler jo hodene jevnlig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå