Gå til innhold

August: dere august damer med ca 8-9 uker igjen..


babymaker skal ha en jente til

Anbefalte innlegg

kjenner dere noe mens smerter om dagen? jeg kjenner så vidt at det er mens smerter nederst i magen... regner ikke med jeg er alene om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det har jeg og.+ at jeg har smerter i korsryggen... er nok ganske normalt nå.... det jeg lurer på er hvordan jeg skal klare å vente i hele 8/9 uker til....er så lenge igjen.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjenner ingenting sånt. Har heller ikke kynnere, vet ikke hvordan de skal kjennes ut, hadde det ikke under mitt første svangerskap heller.

- Kanskje dere begynner få litt åpning hvis dere kjenner slik murring? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner både mens smerter og kramper i ryggen... håper babyen venter noen uker til før den kommer da.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og og får litt mens smerter nederst i magen og ned mot beina..

våknet litt en natt av ufattelig rar vondt i ryggen, men gikk over kjapt og sovnet sikkert 15 sek etterpå... gjør meg ingenting om dette hjelper kroppen bli moden, så lenge baby holde seg inne til uke 38..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en overskrift til meg jo!:)

 

Jeg kjenner også svake mensmurringer har egentlig nesten aldri hatt det jeg så men skjønner at det er slike murringer jeg kjenter

(var noe av det jeg kjente ved SA også) Har ikke peil på om det kommer av modning el, men vet folk som har mensmurringer hele sv. skapet så babyene våre kommer nok ikke ut ennå heldigivis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har nettopp vært til kontroll pga dette.. ikke noe farlig, men man bør se det litt ann og ta kontakt hvis man får veldig mye av det siden det KAN gi åpning. jeg hadde ikke det, men muligens litt kortere livmorhals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt mensmurringer i mage og korsrygg leeeeeeenge, men har gått bra med meg hitil :) er i uke 32.5 nå, så hun må vente til iallefall 35 før det kan skje noe.... uke 37 hadde vært flott :0) jeg har nemmelig fått beskjed om at jeg går med en stooooor bebi i magen....regnet med en fødselsvekt på rundt 4 kg....uhu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme tanker som meg du tira! jeg har også en stor baby i magen. men har fått estimert fødselsvekt til over 4000 :0 uff derfor syns jeg også at babyen kan komme litt før! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.....skal få litt av en fødsel vi om vi må gå to uker over tiden...jeg satser på uke 37.da blir det ikke prematur, og som jm mi sa, om hun kommer så tidlig, vil hun mest sannsynlig veie over 3 kg...og da gjør det jo ikke noe :) jeg fikk sønnen min 22 dager før tiden, og han veide 3155. han ble og satt til rundt 4 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæsken døtte!

Jeg hadde menssmerter med nytt og gammelt blod + slim om morgenen fredag 23. juni - var da på svangerskapskontroll og ble sendt til fødepoliklinikken for sjekk. Da hadde livmorshalsen begynt å åpne seg, og jeg ble innlagt med fullt motdrypp for å stanse fødselen. MEN - lørdagsformiddag så var det ingen vei utenom - og lørdag kveld 24. juni ble vår lille gutt født - 8 uker for tidlig... Alt står bra til, men han ligger fortsatt på sykehusets prematuravdeling.

 

Jeg ville nok sjekket opp med legen ganske så snart hvis du har mensaktige følelser ja... Heldigvis kom jeg akkurat i tide slik at vi fikk forberedt mest mulig med lungemodningssprøyter med 24timers mellomrom...

 

Sjekk med legen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass ja! godt det gikk bra nyttårsbarnet & Sverre Fredrik!

 

I går kveld hadde jeg skikkelige mens smerter med gjevne mellom rom men gikk og la meg.. voknet i 9 tiden på morran og da var magen helt hard og korsryggen verket fremdeles.. kan jo ikke ha hatt veldig vondt i natt for da hadde jeg vell ikke sovet.. men.. jeg prøver å skylde på at jeg var ute å syklet i går.. må være derfor det ble så ubehagelig. men om det fortsetter så har du fått meg til å skjønne at jeg bør kontakte sykehuset ja! 8 uker er litt for tidlig liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par dager i uka skikkelige menssmerter, har termin 1.9. Men det virker som det kommer av at magen enda vokser mye. Fikk akkurat beskjed på 3D UL i går at alt er bra med gullet, og at det blir en stor jente rundt 4 kg på meg også :). Menssmertene kommer og går litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...