Gå til innhold

August: Gravid siden; )


Lindamor og Oliver

Anbefalte innlegg

Er ikke dette en side for oss gravide i august mnd.?

Kjenner jeg blir litt provosert av Stavanger siå.-Mange gravide som ikke kommer derfra.

 

Vil bare få opp samholde her inne og aktiviteten,synd hvis det bare er folk fra Stavanger som skal holde denne siden i aktivitet.

 

-Synes jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi andre som ikke er fra Stavanger har nok vært litt slappe med å være aktive her inne på august-sida.... Vi kan nok absolutt skjerpe oss! Det er jo spesielt koselig å snakke med noen som er nesten helt like langt som en selv, men ser mange av oss på terminlista her heller er mer aktive på 3.trimester debatten.

- Men helt enig med deg at vi burde få opp samholdet her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan; )

 

Jeg er inne her å kikker men synes det virker så stille.Det er jo som du sier at trafikken er inne på 3. trimester.

Er vi ganske få her inne? Har sett inne på juni/juli og der er så enormt mange med termin da i forhold til august.

Begynner å bli litt stor og lei nå; ) I morgen er jeg 35 fullgåtte uker..sist fødte jeg i uke 38,er litt redd jeg forventer å føde tidligere denne gangen også...da blir jeg vel bra gretten og lei hvis det ikke skulle være slik denne gangen.Hehe..jaja..får smøre meg med tålmodighet.

 

-Når venter du og har du barn fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lindamor :-)

Termin er 19. august, så det er hele 55 dager igjen! På en måte godt, for jeg har fortsatt så mye å ordne, samtidig som jeg er lei av å være tungpusta, ha ondt i bekkenet etc.

Jeg har ei jente som snart fyller 4 år, og hun kom 19 dager før terminen. Det gjør jo at jeg tenker litt som deg, vi må jo nesten være forberedt på at det kan skje denne gangen også, men det kan jo også hende vi går over.

Likevel blir det til at jeg tenker 1. august kommer babyen, så det blir nok lange dager hvis jeg går over termin! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...