Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 E så frustrert å lei nå, papaen til gullet bryr seg rett å slett ikke om henne! Han skulle komme hit sist lørdag men dukket ikke opp å har ikke hørt noe mer fra han heller! hva skal jeg gjøre har så lyst å ringe å skrike til han å fortelle ham hva jeg virkeli syns om han JÆVLA RÆVHOL.......e så sint at det knytter seg inni meg! Vi har ingen samværsavtele e det bra eller dårli for fremtiden å ha eller ikke ha en sånn! Om det kommer en dag der jeg må "bevise" hvordan har oppført seg!? Trenger litt oppmuntring i dag! kan jeg ringe å hva skal jeg si??
Chjoppen får to tette 03.06.07 Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Høres ikke noe kjekt ut! Ønsker du at hun skal ha kontakt med pappaen sin så ville jeg prøvd å ringt han og sagt hva du mener men på en grei måte. Ringer du å skjeller han ut blir han sikkert bare sur og tverr og ikke interessert i å høre på deg. Men en samværsavtale er nok en posetiv ting. Jeg har ikke vært borti dette selv men har venner som både er alene pappa, alene mamma og "helgepappa". Hos disse har det alltid fungert best etter at en skriftlig avtale kom til. Det som kan være lurt er å notere ned til seinere, ting dere har avtalt som ikke blir fulgt opp slik at en kan dokumentere slikt seinere. Da tenker jeg hvis begge vil ha for eksempel full omsorg for barnet. da er det litt greit å kunne vise at den andre ikke har vært interesert i å delta. ikke lett dette her. Håper det ordner seg for dere og at pappaen blir interessert i jenta si!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 DU E PÅ FEIL SIDE KJERRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå