Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok fra deres små rullet fra rygg til mage til de rullet fra mage til rygg?

Hun har fått overbalanse noen ganger når hun har lagt på magen, men ikke bevisst. Fra rygg til mage ruller hun hele tiden... men hadde vært kjekt om hun snart rullet andre veien og... hun blir så sint når hun ikke kommer seg tilbake igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt over en mnd tror jeg - gjorde det her om dagen

Skrevet

Hos oss gikk det 19 dager i mellom

Skrevet

her i huset

rygg-mage 11 juni

mage -rygg 23 juni

Skrevet

hehehe det var de øynene som bedrar igjen da,,, VAr sikker på det sto

"hår fra mage til rygg!" hehehehhe

Huff, kanskje jeg må se på styrken på linsene ?? hihi

Skrevet

haha, æsj..hårtransplantasjon!!!!! på baby..usj

kniiiiis

Skrevet

haha.. ja kanskje du burde sjekke styrken på linsene ja:p artig..

Ellers takk for svar alle sammen... !!

Skrevet

Her gikk det faktisk 3 mnd før han begynte å rulle tilbake på rygg igjen..

Skrevet

Gutten min rullet fra rygg til mage når han nesten var 3mnd.. Nå er han snart 5 mnd og gjør det ikke enda.. Hadde to dager hvor han gjorde det masse men pluttselig var det jammen slutt på det igjen..

Skrevet

Vi hadde det akkurat som dere, wivi og Kasper, så stoppet det helt opp leeenge. Var hos fysio med han og da sa hun at når babyer ruller når de er 2-3 mnd "fusker"de litt for å komme seg over på ryggen fra mage eller omvendt. Vår sønn brukte sitt tunge hode til å komme seg rundt, han la hodet til siden så fulgte resten av kroppen etter og vips var han over, dette er noe annet enn viljestyrt snuing, og forekommer bare en liten periode når de er helt liten ifølge vår fysioterapeut. Etter denne perioden var det faktisk 4 mnd til han gjorde det igjen og da så vi tydelig at det var viljestyrt i motsetning til da han var 2,5 mnd. Andre måter en kan se om det er viljestyrt eller ikke på er når de tar sats og slenger begge bena samtidig over på siden når de skal rundt (ikke viljestyrt) hvis de tar ene foten over den andre når de ligger på siden og så snur seg rundt da er det viljestyrt. Ble litt rotete dette håper dere skjønte hva jeg mente:-) Lærte så mye nyttig hos fysioterapeuten, kjekt å kunne formidle det videre:-)

Skrevet

31.5: Rygg til mage

21.6: Mage til rygg.

Han blir 6 mnd den 6.juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...