Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 huff..nå er jeg sliten... har vonde kynnere hele tiden...de kommer med 4-5 min mellomrom... har også vondt i korsryggen(menssmerter)... vondt nederst i magen også..har vært sånn et par dager nå... er fødselen langt unna tro? Sambo skal ut i dag ... er litt redd for å være alene hvis d skulle skje noe...=(
Brian`s mamma:) Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Har du så tette kynnere må du jo ringe fødeavdelinga å snakke med dem...Høres jo ut som noe er på gang=) Be sambo om å holde seg hjemme og ikke røre seg en millimeter....For han må jo være der om noe skjer=) Ring fødeavdelig/jordmor du....
Lille Ollebolle Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Hvis kynnerene du har er ganske regelmessige så bør du kanskje ringe føden?? Ville nok ikke vert alene i kveld nei.. Når har du termin da?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 har termin 15.juli.. svigerinna mi kommer en tur da og skal være her til hun skal på nattevakt...men er uansett alene i natt... sambo reiste nå... når kynnerne er så regelmessig vil d si at de snart kan gå over til rier..?
Lille Ollebolle Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Tror ikke kynnere skal være regelmessige, så det er jo en mulighet for at det er rier du har?? vet at det er noen som har ganske like kynnere og rier. Bra at du ikke skal være helt alene da! Kan ikke samboeren din komme hjem da?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 kan jo hende d...får se d an utover kvelden...kvalmen begynner å komme tilbake også nå,.,.ÅÅHH!! er så lei...hadde blitt sjeleglad hvis d skjedde noe i kveld/natt... nei sambo skulle ut,så da _skal_ han ut ...tydeligvis...=/...
Brian`s mamma:) Skrevet 24. juni 2006 #7 Skrevet 24. juni 2006 Man sier at rier kan man stille klokka etter....De kommer igjen med nøyaktig mellomrom....Så kommer de med nøyaktig 3 min mellomrom er det trolig rier.... Noen "fornekter" at de har rier....og tror det bare er luft smerter eller noe=) Dette også fordi at de trodde det skulle være skikkelig vondt med rier...men det trenger de ikke å være i begynnelsen av fødselen=) Ring føden er du snill......De vet....Og er ikke farlige å snakke med=) Hvor er typen da....jobb?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #8 Skrevet 24. juni 2006 typen er på fest...skulle på guttetur på byn med amrikaner i kveld....
Lille Ollebolle Skrevet 24. juni 2006 #9 Skrevet 24. juni 2006 Tror absolutt jeg hadde ringt føden hvis jeg var deg.. Håper typen din ikke drikker da, og har mobilen klar....
Brian`s mamma:) Skrevet 24. juni 2006 #10 Skrevet 24. juni 2006 Typen min får ikke ut på fest=) Har sagt han får holde seg inne denne perioden i tilfelle noe skjer....Er jo bare noen uker av livet hans=) Heldigvis er han enig og holder seg i ro...Har termin 14. juli....men man vet jo aldri når det skjer!! =) Håper det går bra med deg....Og jeg misunner deg ikke som sitter der alene=( Må være fryktelig skummelt....Kan du ringe en vennine?? Som kan komme å være ilag med deg i tilfelle noe skulle skje??
ErikaGH Skrevet 24. juni 2006 #11 Skrevet 24. juni 2006 Håper du har funnet ut av det innen denne tid.. men kynnere skal roe seg eller stanse helt når du skifter stilling. Om du feks ligger å har kynnere skal du reise seg å kjenne etter om de endrer seg eller stanser helt. Gjør de ikke det burde du definitivt ringe føden. I tillegg tror jeg det er lurt å ta tiden på hver enkelt kynner, varer den over 30 sekunder bør du iallefall ringe!! lykke til. Håper det har løst seg allerede.. Ps Ikke spes imponert over din kjæres holdning ovenfor deg!!
babycall Skrevet 24. juni 2006 #12 Skrevet 24. juni 2006 Kjære deg, du kan jo ikke være alene nå! Hva svarer han deg hvis du ringer og ber han komme hjem, da du er usikker på om fødselen er i gang?
babycall Skrevet 24. juni 2006 #13 Skrevet 24. juni 2006 Glemte legge til at du kan jo spørre han om han er stolt over måten han oppføre seg på. De fleste blivende fedre ville aldri ønske å oppføre seg slik. Håper du får han hjem og forteller at det ikke er noe kjekt å måtte dra på føden med en beruset mann ( hvis han drikker da... )
Dailis Skrevet 24. juni 2006 #14 Skrevet 24. juni 2006 Ufattelig at han kan dra fra deg slik..... Du har sikkert ringt føden, du burde det i alle fall- dette vil jo slite deg ut om det ikke utvikler seg snart, og det må i det minste registreres på føden. Håper samboeren din har kommet seg hjem og har vett til å holde seg hjemme fremover, for en fest mener jeg.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå