Gå til innhold

Juni: Nå er jeg lei......


lårakraft

Anbefalte innlegg

I dag har jeg termin, har gått med vonde kynnere siden slimproppen gikk for 2 uker siden.. har ikke fått sove skikkelig heller siden da, virker som allt er vondere om natten gitt.....

Sist uke var jeg en tur på sykehuset p.g.a. høyt blodtrykk, og uregelmessig fosterlyd. Men allt var vel normalt siden jeg ble sendt hjem igjen.... og nå går jeg her og venter..... Fikk forresten beskjed om at jeg aldri kom til å måtte gå til terminen....(dette var for 2 mnd siden) hehe.....

 

Blir nok overtid på meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æsj.. overtid er kjedelig..

hadde selv termin i går, er ganske lei nå.

men her er det ingenting som skjer, slimproppen har heller ikke gått..

 

håper vi får gulla våres snart!

lykke til til deg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk killa!!! man blir lei av overtid, selv om det nå er bare en dag da... hehe....

Du får sikkert en rask fødsel når det først skjer da.... slimpropp etterfulgt av vannavgang og så rier? ferdig på 6-7 timer?

Jeg hadde et håp om i natt, men det stoppet igjen....

Lykke til til deg også!!!! : )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hadde termin i går og hatt litt slim her og der, men ikke mye. Men masse falske rier i noen uker da... Men skjer ikke noe mere og jeg er skikkelig utolmodig... Kjønner ikke, har hele svangerskapet sagt at jeg går over tiden, men alle leger og sånt har sagt jeg får før. Men nei ikke noe skjedd.... Søren heller, dette blir mange lange dager...

 

Lykke til med dere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvordan går det her med dere nå?

ingenting her...

ikke litt vondt engang....

dette er trege dager altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope!!!, ingenting her dere..... ikke en kynne nesten..... ananas funker i allefall ikke tror jeg, er litt kvalm bare.... hehe....(spiste en del)

med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hade rier i natt og i dag.. noen i ny og ne, men de stopper opp!

er så lei nå!

kan jeg ikke bare bli ferdig???

jeg har også spist annanas, men for hva? hjelper jo ikke..

hadde til og med sex i dag, hjalp ikke det heller gitt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og begynner å bli kjempe lei, har ikke sett noe til slimproppen en gang...snufs. Har hatt en del slim, men ikke mye å rope hurra for.

Det eneste som har vært noe å snakke om er at kynnerne har begynt å ta skikkelig tak i ryggen nå også... så jeg håper jeg slipper å gå så mye lengre nå.

 

Jeg også fikk beskjed av jordmor at hun trodde at jeg kom til å føde før terminen, men nei her sitter jeg tre dager over:-(

 

jeg vil føde NÅÅÅÅ!!!!!!!!!!

 

hehe, utålmodig som bare det!!!

 

lykke til videre

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei igjen..... er her fortsatt jeg dere..... håper i det minste dere har fått deres små troll nå.....

visst ikke så trenger jeg litt oppmuntring.... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "har fått" slimproppen ihvertfall.. Kom på mandag, og jeg var plutselig en livsglad optimist. Kan si at gårdagen var et helvete, og i dag er jeg lei men resignert. Blir vel igangsetting tenker jeg. Overtidskontroll på mandag 3.juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg fått overtidskontroll til i morgen, men har ikke noe håp om fortgang i fødselen fordi....

men jeg får jo vite at allt er ok i det minste.... og da kan jen fint vente 1 uke til..... (kansje) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...