Bevind *har født*:) Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 ...at de som er så tøffe å skriver tråder der de på en måte rakker ned på andre som har en annen oppfatning enn de, må være anonyme. Jeg mener nå det at hvis du virkelig mener noe,burde du kunne stå for det å! Nå får vel jeg litt kjeft hos de som føler seg truffet kanskje,men det tåler jeg=)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Hehe kunne lagt ut akkurat den samme tråden jeg også, for jeg er såååå enig med deg!!! Hvorfor være anonyme og "tøffe i trynet", i stedet for å vise hvem de er og stå for det de skriver... Er veldig rart at de som skal "rakke" ned på andre alltid er anonyme.... Merkelig... UFF!!!
esmase Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Hehe...har inntrykk av at 2/3 blir anonyme når de kommer over hit til 3.tri... Har tatt det opp før,men får ikke noen vettuge svar på hvorfor... )
* Zoë * Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Jeg er aldri anonym. Det er faktisk det kjipeste ved dette forumet, synes jeg. Det er greit med anonymitet om man skal stille spørsmål om noe man finner litt flaut (sex, underlivsplager osv), men ikke sånn ellers. Jeg gidder ikke være anonym når det er snakk om underlivet eller sex heller. Det er jo noe vi alle her inne har til felles åkke som ;-) Ikke noe å skjemmes av! Man bør kunne stå for det man mener. Av og til kan man slenge ut en innlegg uten å tenke godt nok gjennom hvordan det oppfattes. Da kan det hende det kommer motargumenter som gjør at man endrer mening, og da kan man si at man har endret mening. Hvis man ikke endrer mening, kan man arumentere videre for sin sak, og kanskje spe på med litt nye vinklinger osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå