ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Jenta mi på 8 uker utredes for bla kumelkallergi, slik at jeg må holde meg unna melkeprodukter i 2 uker. Har vært MYYYE styr siden hun ble født. En lang historie, men vi har iallefall ikke dumt av et lite avbrekk. Har bestemt for flere uker siden at vi skulle bli med venner ut til helga, og da skulle jeg drikke litt. Har utpumpa melk jeg hadde tenkt til at mamma skulle gi henne, men nå kan jeg jo ikke bruke det siden det er kumelk i det. Synes dere hun skal få MME uten kumelk den kvelden? Eller bør jeg heller bli hjemme? Som sagt; vi trenger et avbrekk... Men er pes å skulle pumpe ut mat til ca 5-6 måltider også. Vil jo fullamme, men...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Jeg mener du kan gi MME, vi kan da ikke bli helt hysterisk. Tror ikke at hun går glipp av noe ved å få MME innimellom. Har bare ett råd og det er å prøve på forhånd om hun liker det.
prekæs Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Vil du fullamme er jo saken klar. Dette er kun en kort periode i livet. Ta deg en fest blir det sikkert masser av tid til senere. Og det virker jo som du ikke har så lyst.
Blomman Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 ingen fare å gi mme u/ kumelk for en kveld- gjør som dere hadde planlagt - det går bra. - og du sier jo at du bare skal drikke litt så da har du sikkert ikke tenkt å bli sørpefull - bare kose deg - det er lov og ufarlig, men vent med å drikk til du kan kjøre bil - det er en grei kjøreregel så vet du at du at det ikke blir noe alkohol til jenta - anbefalingen er 0 alkohol til 6 uker pga av levras umodenhet - husk den har nok ikke blitt mye modnere på 2 uker til - men for all, litt alkohol er som sagt skadelig - mye kan skade utdrivningsrefksen permanent. ta dere avbrekket - bestemor gleder seg sikker og veldig til kvelden med jenta
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2006 Takk for hyggelig svar ;o) Ja, bestemor gleder seg veldig! Sa det senest i stad! Nei, trenger jo ikke drikke så mye, men bare det å komme seg bort å tenke på noe annet tror jeg kanskje jeg og dermed også babyen har godt av.. Men kvier meg kanskje litt også. Men det er vel vanlig :-)
Blomman Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 ja det er helt vanlig å blandede følelser for å dra litt bort fra babyen sin. Førstemann(av tre) var borte hos bestemoren sin da han var 2 1/2 mnd en hel helg han. Joda grudde meg - men ringte ikke hjem en eneste gang - da hadde jeg blitt helt på tuppa tror jeg. De andre mødrene (og fedrene) vi var på tur med ringte flere ganger hjem til sine - jeg måtte bare holde meg i skinnet - og pumpet mg ex- antall ganger. Pausene på den motorsykkelturen var det nemlig puppene mine som bestemte, he he kos deg og slapp av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå