Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt var det 3. natten jeg har vært streng me lillemor uten å gi henne mat....de 2første nettene gikk egentlig greit...hun voknet å sovnet igjen nesten med en gang...

men i natt var det helt annerledes..hun ga seg ikke...har ikke sovet mer enn 2timer tilsammen...hun er kjempe sur å grinete i dag også....fått henne til å sove nå da..etter en lang kamp...

er det normalt at det går greit til å begynne med også kan det bli ei natt det er verre.??? hun er 6,5mnd...får 2grøtmåltid+middag og melk....

kan jo ha noe med at faren kom hjem i går etter ei uke borte...

hvor lenge skal man holde på med nattavvenning før man gir seg??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kommet så langt enda, men har hørt at hvis babyen er klar for det, så er de avvent på 3-5 dager (netter). Hvis de ikke roer seg om natta etter dette, så trenger de fortsatt ett nattmåltid.

Andre som har greie på dette, får gjerne rette på meg!

Skrevet

vi har holdt på ei uke, og i natt sov hun første gang hele natta uten å våkne. vi(pappaen) har gitt henne flaske med vann el smokken om natta når hun har våknet. de første nettene (2 el 3) våknet hun, ,og var våken 1/2 time- 1 1/2 time. se neste nettene har hun sovnet igjen etter å ha fått vann og/eller smokken.

Skrevet

Har far mulighet til å trøste på natta - du bør være i et annet rom så puppen liksom ikke er der å frister.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...