Gå til innhold

hei ny her. tok test igår og idag.POSITIV :-D


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tok test m CB (clearblue) digital og den lyste mot meg : GRAVID.

er d noen som har tatt digital grav.test før,som har vist feil?

håper den stemmer..men klarer ikke helt tro d..da vi har prøvd i ett år og 4mnd før d endelig klaffet..JIIIIIIIIIIIIIIIIIPPIIIIIIIIII :-D

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forressten. IKM var igår. el var for 15dager siden.og mensen pleier alltid dukke opp på den 14.dagen. og no e d en dag over..og testen vser positiv..da m jo dette være riktig vel?tenkte å ta en t imorgen ^*just in case*.

HOVEDINNLEGGER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen hit:)

Er det ikke noro å se to streker eller et kryss på testen????:)

Tror nok ikke det er noe feil med testen din.......Men er du som meg,så tester du 4 ganger :) hehe....For det er like moro hver gang å se at den blir pos...... Tok den fjerde hos legen da...

Vi brukte 13 mndr.....så satt den..Er nå 8+6..Har ingen fra før...

Lykke til..... Spennende tid i møte nå:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!!

 

gratulerer så mye!:) testen er helt sikkert rett! tok selv to tester idag,og begge var positiv! etter 4 år med prøving/øving!!:)

lykke til da!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Det stemmer nok at du er gravid. Clear Blue er jo til å stole på!! Endelig klaffet det for dere da!! Kos deg videre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratrulere!!:) du er nok gravid:) veit ka du meiner med å måtte ta fleire testa, trur eg tok fire, berre for å vere heilt sikkert før eg gjekk til legen..:) no e eg eg i veke 14 og alt er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei.. Jeg tok en test for 2 dager siden og den viste positiv:D Jeg er overlykkelig.. Dette blir min første:) Skal til legen i morgen! Gleder meg kjempe masse til jeg er så langt på vei at jeg kan dra på UL.

 

Nå krysser jeg og samboern min fingrene for at alt skal gå bra. Er veldig redd for at noe skal skje, men jeg prøver å glemme det, og bare fokusere på å tenke positivt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...