Rockingmom74 Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 hvor gammel kan baby være til hun kan sitte i babystol og bli matet? Og hvor lenge av gangen?
'utakknemlig bitch' Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Vår er 8,5 mnd snart, og nå skal vi gå over til babystol.. hun har sittet i vippestolen fram til nå..
pappamannen Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Sikkert helt 'feil', men vi gikk over ved ca 5 mnd. 5-10 minutter max, og somregel bruker vi vippestol enda. Det er bare for å sitte sammen med 'oss' mens vi prøver å ha en familiemiddag.
hebbe lille, fødeklar Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 vår gutt er snart 5 mnd, men veier snart 9 kg, så vi må snart bytte. vil ikke støtte opp med puter i sofaen, for jeg vil ikke gi han mat i stuen, så vi begynner med høystol under måltidet, han får bare grøtsmaksprøve, så 5-10 pr dag er jeg ikke redd for. men hadde det ikke vært for at han snart er for tung hadde jeg ikke byttet før han kunne sitte selv
Elly78 Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Vi har akkurat begynnt med babystolen.sønnen vår er 8mnd nå..
Rockingmom74 Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2006 ok... ser det er veldig stort sprang her Min lille er 5mnd. Hun vil helst sitte både i vippe stol, vogn og når hun ligger i lekegrina ligger hun med hodet over gulvet. Hun har sluttet å legge hodet ned i vippestolen for en mnd. siden, så da tror jeg vi prøver babystol nå, siden hun er så ivrig til å sitte. Skal prøve noen minutter kun under mating, så får vippestolen bli en avlstning av og til Takk for svar...
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 På hs sa helsesøster at vi gjerne kunne la babyene sitte i babystol når de fikk mat eller vi spiste middag f.eks. Bare de virket sterke i ryggen og ikke satt for lenge. Babyen er nå 5,5 mnd (snart 6).
anneeide Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 heia Sander begynte å bare dra seg opp i vippestolen når han var 5-6måneder så da begynte me litt forsiktig med babystol te han. du må bare prøve deg frem. start med 5-10min og så øker du litt ettervært
Emma-N87 Skrevet 16. februar 2011 #10 Skrevet 16. februar 2011 Er hvor sterke de er i ryggen og om de kan sitte litt selv som er det avgjørende:)
NostraStoria Skrevet 16. februar 2011 #11 Skrevet 16. februar 2011 Ca ved 5/6 mnders alder, men kommer jo an på babyen din da de bør kunne sitte selv for å sitte i slike babystoler. Vi begynte v 5 mnders alder.
FruFrydmedtotette Skrevet 17. februar 2011 #14 Skrevet 17. februar 2011 Vi gikk over til babystol når gullet var litt over 6 mnd,da var det plent umulig å gi han mat i vippestolen lenger,han satt hele tiden å dytta haka forover og ville opp:)
Canari Skrevet 21. februar 2011 #16 Skrevet 21. februar 2011 Gutten vår på straks 8 mnd har blitt veldig god på å sitte i babystol i løpet av de siste tre ukene,tok bare noen dager/en uke med litt trening (støttet med brettet håndkle foran og på sidene den første tiden). Men, vi kan bare glemme å gi han mat i babystol, da er det bare armer og bein og virring og mye annet som er mer interessant en maten. I vippestolen spiser han som en drøm, men ser jo den er litt flat nå, så kanskje om en måneds tid blir det mating i babystolen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå