Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett barn på 6 måneder, og nå er jeg på utkikk etter en lettere og mer praktisk vogn.

Jeg skal selge duo vogna jeg har, så den nye vogna jeg skal kjøpe blir den eneste vogna jeg har.

Jeg har 3 stykker som jeg liker:

Teutonia spirit S3

Quinny frestyle 3Xl comfort

Tfk joggster twist

Det som er kjempeviktig for meg er at vogna egner seg om vinteren.

At den er lun nok.

Har hørt at fesk Quinny er for smal og trang til at du kan ha vinter pose i..... da tenker jeg at mitt barn er jo runt 12 14 månder i vinter...og må jo kunne ha god varm pose i vogna....

Men er det noen av dere som har en av disse vognene og kan komme med positive og negative ting om den?

Pliiis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg har quinny freestyle, og i sportsvogndelen får du fint plass til vinterpose. har ikke brukt sportsdelen om vinteren ennå selv, men søsteren min brukte lammy-pose i den og det gikk helt fint. Hjulene er også påpass store at det går greit på snø. jeg er veldig fornøyd med quinnyen min - det eneste er at det er lite plass til ting i "kurven" under.

Skrevet

Har quinnyen jeg og, og syns den var no dritt å trille i vinter. På "jevn snø" (?) var den helt ok, men på "bompete is" (sorry dårlige forklaringer...) rista ungen noe fryktelig oppi vogna. Det er DÅRLIG fjæring på den vogna altså.. Av samme grunn bruker vi ikke den vogna som sovevogn.. det går ikke å vugge den.. =(

Når det er sagt, elsker jeg å trille med den nå på sommern. Luftig og lett (litt knakete kanskje, men..) og pen å se på!

=)

Lykke til med valget!

Skrevet

Hei.

Jeg har akkurat kjøpt meg vogn og barnet mitt er 6 mnd.

Vi har kjøpt oss den nye Easywalker Sky.

Den er utrolig god.å trille og tar liten plass. Vognen har full liggestilling og er ganske bred slik at det er ingen problem med vinterpose!

Avgjørende for oss var også at ryggen er veldig lang slik at barnet vårt kan bruke vognen lenge.

Det er også mulig å kjøpe en vinterpose i samme fargen som vognen:)

Vognen veier kun 9 kg og det synes jeg var viktig. Jeg er mye og farter og trengte en vogn som tok liten plass og var enkel å ha med.

Når vognen er sammenslått kan vi ha den i en egen bag som gjør det enkelt når vi skal reise.

Lykke til med valget!

Jeg er iallefall veldig godt fornøyd med valget mitt!!

Jeg kjøpte vognen gjennom www.easywalker.no

Skrevet

Vi har en Spirit S3 til lillesnupp(hun bruker softbag i den nå) og er virkelig superfornøyd. Den er SÅ lett å trille, kan snu med lillefingeren, samtidig som det er en solid og vogn av kvalitet.

Sittedelen på en Teutonia er stor og god, storesøster på 21 mnd sover godt i sin Mistral og har langt igjen før hun vokser ut av den.

Så jeg hadde helt klart gått for en Spirit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...