Gå til innhold

kan ikke tro d,etter 1 år og 4mnd har d klaffet?????

Anbefalte innlegg

alle mnd ble ett stort nedsig.testene ble alltid negative. men denne gangen..etter å ha tatt CB digital,der det lyste mot meg: GRAVID.

(ikke helt gått opp for meg ennå). kan denne testen være feil?eller kan d være mulig a eg e GRAVID???hadde IKM igår..og den pleier altid komme når den ska..14dager etter EL. men no e den fremdeles ikke kommet.og testen viste negativ idag tidlig med morgenurinen. tenkte å ta en ny imorgen tidlig. eg kan virkelig ike tro dette..er det virkelig sant?eg e så UTROLIG LYKKELIG.tenk at d endelig sku bli vår tur :-D

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA.JIPPI :-D

og til alle dere andre der ute som strever..stå på..ikke mist motet.en dag lyser d GRAVID mot dere og..ska krysse fingrene for dere og håpe..sender dere alle masse babystøv xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

har noen vært borti at CB (clearblue) digital har vist feil før??

takker for svar.

klemmer fra en som e lykkelig gravid(visst testen ikke tuller m meg).

Fortsetter under...

Høres ut som du er gravid ja :o) Gratulerer deg jeg ;o)

Men ble litt forvirra over at du fortalte at du testet positiv med CB digital og at du testet negativ med en test idag tidlig? Når tok du denne CB digital?

Er det bare jeg som ikke forstod innlegget ditt kanskje.....

takker. nei eg skrev at alle tester eg før tok,var alltid negative.. ble aldri gravid. men denne pp (denne syklus,mnd) så klarte vi d.. testen lyser endelig positiv. begge to..den eg tok igår og idag tidlig.

skjønte du d no?

og testen viste negativ idag tidlig med morgenurinen. tenkte å ta en ny imorgen tidlig - dette står nemlig i innlegget ditt ;o)

Da ble jeg forvirret! Men hvis begge er positive så er det bare å gi deg en stor gratulererklem ;o) Lykke til videre!

Gratulerer du ER gravid!!!!!!!!!!!!! Hele 50 mIu med hcg tuller ikke vennen.. Du kan slippe jubelen løs.. CB er noe av det sikreste du kan teste med... Nå ble jeg gla på dine vegne..

Klem fra Loise :0)

Annonse

takker alle sammen :-D

emblamamma:

ja så d no..mente positiv. e helt i ubalanse her no.e så utrolig lykkelig.kan ikke tro at d kunne skje.eg e GRAVID.åååå. ønsker dokker alle andre lykke t..masse babystøv xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...