Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 noen som vet om det er mulig? Jeg klør som besatt i rumpa og det er ofte fuktig og sårt. Jeg har prøvd hemoride kremen Alcos anal eller hva det var den het, som også skal kunne hjelpe ved kløe og eksem i endetarmsåpningen men uten oe ordentlig resultat. hører fler får sopp under brystene om de er store(hudsopp der det er hud mot hud) tenkte kanskje det kunne være noe av det samme i rumpa? noen tips i så fall?
nasse nøffen Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 ikke for å skremme deg, og ikke for at det er noe farlig heller, men kanskje du har mark.... kløe er ett de viktigste symtomene,,, hvis du har katt eller hund er det fort gjort å få noe sånt.....
Lilje74 Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Soppen kommer fra tarmsystemet. Det er f.eks. derfor du skal være forsiktig med alltid å tørke deg forfra når du er på toalettet. Sopp bak er nok helt valig ja... det kommer jo gjerne derfra... Man skal vel helst gå til lege for å konstatere sopp, men canestenkrem vil antakelig hjelpe deg mot kløen.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 jepp det kan være sopp du har bak,men det kan også være at du klør pga svette. jeg har ikke sopp bak,men har jeg svettet mye (noe jeg gjør for tiden),så klør det noe helt sinnsykt. viktig å dusje seg ofte å tørke seg godt...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Jeg har hatt mark he he ikke tenkt å gå i detaljer om det men det var til slutt foran det klødde og marken var Når det gjelder baken så er det ikke mark for jeg kjenner at hudområdet er irritert på noen måte. Er så fuktig nedentil så det er vel årsaken vanskelig å hold seg tørr og ren
Klukkhøna Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 hva med babypudder? ellers er intens kløe også et symptom på at du snart får hemorrider... den hemorridesalven du nevnte hjalp ikke på meg i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå