Andromeda Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Etterhvert som jeg fikk barn, har jeg bare fått mer og mer dårlig samvittighet hver gang jeg tenner meg en røyk. Det går ikke en røyk uten at jeg tenker på hva jeg gjør med kroppen. Jeg tenker at nå skal jeg slutte.. men jeg er vel det man kaller en svak sjel, det går ikke lenge før jeg sprekker. Tror kanskje jeg skal prøve å slutte igjen, jeg blir meget provosert av de som er ikke-røykere, og som forteller meg "at det er bare å slutte det!". Men uansett, så er jeg ganske lei av å prøve å slutte hele tiden, for så å sprekke....
aroma Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Har det sånn jeg også. Nå er ikke jeg gravid da, men ønsker igrunnen å slutte hele tiden. Men jeg klarer det bare ikke, er så utrolig avhengig. Var borte fra røyken en ukes tid her for en stund siden, og jeg husker jeg gråt fordi jeg var så røykesyk. Nå har jeg laget meg en regel om at jeg skal holde meg på jobben. Jeg tar da en snus istedenfor og noen gode kopper kaffe som trøst. Snusen demper røykesuget litt. De må være slike små poser som er innpakket. Svart Mocca er den beste. Jeg røykte litt i svangerskapet også, men ikke så mye som nå. Ja svak, det er vi, og jeg blir så lei meg og frustrert når jeg hører andre si "det var så lett å slutte, det var bare å bestemme seg" sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå