Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Heisann! Vet at dette er et spørsmål som gjentas å gjentas, å jeg burde kansje fått det med meg til nå, men nei, jeg må være sikker: Er slimproppen på størrelse med en 50øring og helt gjennomsiktig ? Hvor lang tid tar det fra slimproppen går til fødselen starter? Vet det kan ta litt tid, men er det snakk om uker ? Beklager viss noen blir irriterte av at spørsmål gjentar seg så mye, men lettere å spør på ny istedet for å lete så langt bakover....
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Slimproppen har blitt beskrevet som litt av hvert her spør du meg.. Hehe noen sier den har ligna på ei snørrklyse, mens andre sier at det bare er en slimklump av ulik størrelse. Mange opplever at den vil "komme" over flere dager.. JM sa til meg at det ikke er en indikasjon på at fødselen er nært forestående, fordi den hos enkelte ikke vil gå i det hele tatt. Begynner du å fli litt blodslim i trusa, da kan du tenke på å kontakte føden:) Det har jeg fått beskjed om hvertfall... Hehe... Ble du no klokere? Jeg kommer hvertfall ikke til å gå å vente på at slimproppen skal gå, å kommer heller ikke til å ta det som et sikkert tegn på fødsel. Ved vannavgang og/eller rier med jevnt mellomrom vil jeg kontakte dem.. Gidder ikke være av den hysteriske typen og kontakte føden stadig vekk.. Hehe... Man merker vel når det store skjer vil jeg tro........
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2006 Hehe, har ingen planer om å bli hysterisk å forvente at fødsel starter i natt Men leste at det gikk max 2 uker før fødsel starta etter den var gått, men leste nå etterpå at det kunne ta lengre tid å ikke hadde noe stor betydning.... så skal kansje ikke håpe for mye .. Er bare så leeeeeeeeeei ! Takker og bukker så mye for svar
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Max 2 uker? Hehe JM sa til meg at det ikke var no indikasjon på noe som helst i og med at den ikke alltid "kommer" hos de som går og venter på slutten.. Men når den kom hos twin-søz forrige gang, så fødte hun sønnen sin i løpet av kvelden. Andre kan gå å vente i ukesvis har jeg også hørt, så ja..... Har du lenge igjen til termin da? Har 19 dager igjen jeg. 3D UL estimerte ut fra str på baby at termin var om 12 dager, men den trur jeg ikke så veldig på da.. Hehe...
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har 14 dager igjen, gleder meg bare så veldig ! Var her inne jeg såg ei som hadde skrevet i et innlegg 2 uker, kansje viss jeg tror på det nok så skjer det ? Neida, jeg klarer vente, ble bare litt nysjerrig når det jeg tror var slimproppen gikk, om jeg kunne vente meg noe di nærmeste dagene liksom . Lykke lykke til må du ha hvertfall, håper fødselen blir snill mot deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå